Ik ben vandaag bij de vk geweest voor een strippoging. Dit ging helaas niet lukken omdat ik nog potdicht zat en nog helemaal niet verweekt. Baarmoedermond zat ook nog hoog dus moest er niet op rekenen de komende dagen te gaan bevallen. Wel heb ik al de hele dag krampen in de rug in combinatie met harde buiken, die nu naar de avond toen vaker en heftiger komen. Op de ctg van vanmiddag waren ook contracties te zien. Nou vertelde mijn moeder me net dat ze ook nooit ontsluiting had van te voren. Toen ze van mij ging bevallen moets ze om 19.00 naar het ziekenhuis waar ze iets zou krijgen om te slapen en dan zouden ze 's ochtends wel verder kijken, ze had namelijk nog geen ontsluiting. Om 21.10 was ik er! Dus mijn vraag, zijn er meerdere mensen waarbij het nog potdicht zat maar die wel snel bevallen zijn?
Nee, hier geen succesverhaal. Ik zat ook potdicht met 41 weken, en uiteindelijk is het een ks geworden. Ik lees met je mee voor meer succesverhalen .
Hier een succes verhaal. Dinsdagochtend inwendig onderzoek gehad. Potdicht nog geen verweking niets. S'nachts om 03.00 uur begonnen de krampen en om 04.44 uur was onze zoon er.
Hier een succesverhaal. Bij mij was bij de tweede een dag voor de uigerekende dtum ene poging gedaan om te strippen maar ik zat nog potdicht en moest niet rekenen op een kindje de komende paar dagen. Ik zat er helemaal doorheen en na het horen van dat al helemaal. Mijn man een beetje pissig want hoe konden ze dat zeggen. Een dag later werd ik wakker met af en toe een wee en ik geloofde niet dat het echt was, mijn man wel, die was ervan overtuigd. Savonds na 3 uurtjes is toen onze kleine meid geboren.
Hier ook een succes verhaal! Met 41+2 weken om 1100 uur poging tot strippen, zat nog helemaal dicht. Toch begon het die avond te rommelen en om 00.45 uur werd onze tweede zoon geboren! Dit had de verloskundige ook totaal niet verwacht, die had het al over ziekenhuis en inleiden. Dus ja, het kan zeker!! Hoop het voor je!!
ja, hier controle op 13/11 vorig jaar. Nog niets, wel een klein beetje verweking. Maar alles zat nog goed dicht en hoog (nog niet ingedaald). 15/11 om 4u vliezen plots gebroken (onverwacht op 40 weken). Zat nog steeds hoog, eens in het ZH aangekomen een kleine cm ontsluiting. Ze hebben me toen een handje geholpen met stimulatie, zoon is rond 18u die dag geboren.
Ja, ik zat nog potdicht en toen hebben ze maar een sectio gedaan ivm zwangerschapsvergiftiging, dus 3 uur na het inwendig onderzoek was ik bevallen. Maar ik denk niet dat je dat bedoelt Succes, ik hoop dat het snel doorzet!
Hoi! Ik was 38wk Hier rond 11h smorgens met enig regelmaat wat harde buiken, niet eens pijnlijk.... vk gebeld, was in de buurt, nou ze zei dat ik nog potdicht zat, nix verweekt of los of slijmpropverliesend of ook maar iets wat er op lijkt... moest maar ff lekker douchen en lekker rustig aan doen... Nou anderhalf uur later had ik volledige ontsluiting en mocht ik al persen... Tijdens het douchen kreeg ik een weeenstorm waar je u tegen zegt... ze geloofde eerst ook niet dat ik weeen had toen we belde maar ik moest al persen! En dat nog wel bij de eerste...! dus ik sta nergens meer van te kijken haha... Succes!