Ik ben nederlands en duits met donkerblond haar en groen/bruine ogen. De vader van mijn dochter is half marrokaans/argentijns en is een bloedmooie meid geworden! Groffe krullen, donkere ogen, katoogjes en licht huidje Mijn vriend is nu puur hollands met blond haar en blauwe ogen dus ben echt benieuwd! Haha
Ik heb hem laten openen want wil toch even laten zien wat het resultaat is geworden! Zal straks even foto uploaden.
Ik ben Nederlands blank, blond haar blauwe ogen. Vriend komt ergens vanuit het islamitische gedeelte in Azië, donkere huid, donkere ogen en zwart haar. Ben benieuwd hoe ons kindje eruit gaat zien
Zelfde hier! Vriend is surinaams hindoestaans en ik 100%nl. Kan alle kanten op, ben zo nieuwsgierig!!
Hier ook een halfbloedje op komst Mn vriend is surinaams hindoestaans/antilliaans, met donker krullend haar (geen kroes) en een bruine huidskleur en ik 100%hollands, super wit, blond haar en blauwe ogen Mn vriend hoopt zo dat het kindje mijn ogen krijgt met een bruin getinte huid haha
Wat leuk dat er veel dezelfde combi hebben als wij. Delta vertelde dat haar dochtertje roodbruin haar had in de zon. Grappig want onze zoon heeft precies hetzelfde. Als de zon erop schijnt denk je..huh?? Rood haar!! hahaha Verrassend genoeg lijkt onze Q.uinten heel erg veel op mij! De vorm van zijn ogen (niet de kleur) en zijn mond, en de vorm van zijn gezicht. Heel apart! Had ik niet gedacht. Nu maar even showen natuurlijk in de vorm van foto's! Aan de voorkant zit niet zoveel haar maar aan de achterkant echt een dikke bos! Hij lijkt ook steeds donkerder te kleuren. Soms is ook net hoe het licht valt. Op deze foto's lijkt hij weer een stuk lichter.
Mijn vriendje is 1/3e indonesisch, maar heeft wel echt een duidelijke indonesische look (is hij niet trots op zijn vader is een vreselijke man en heeft hem in de steek gelaten toen hij jong was) Toch hoop ik dat onze dochter zijn genen heeft, mooi bruin haar en licht getint.. Maar een kleine kans denk ik, heb al mee gemaakt dat een 100% nederlandse collega met een 50% surinamer ging, en die kreeg met een andere nederlandse vrouw een blonde zoon met blauwe ogen, en met haar een blonde dochter met blauwe ogen, allebei een blanke huid haha, dus het zegt dus helemaal niks.. vaak overheerst de donkere variant maar lang niet altijd dus.. Het maakt me ook niet zo veel uit..
Ik zie dat er al een paar van jullie inmiddels bevallen zijn.... Hoe is het geworden. (Ben wel benieuwd)
Mooi hoor Blossem.. Mijn meisje is mijn avatar al was ze daar wel pas 10 dagen oud.. Mijn man is Curacoenaar en ik Nederlands met rode krullen, maar ze lijkt erg veel op papa.. Ze wordt steeds wat donkerder, heeft nog al heel veel krulletjes wat al wat kroest Haar lichaamsbouw heeft ze dan wel weer echt van mij en de billen van papa Ik vind haar prachtig, natuurlijk.. Staan op mijn profiel meer foto's.. En nu de tweede opkomst en wij fanatseren ok wat af, ben erg benieuwd op deze baby op zijn of haar zusje lijkt of totaal iets anders, alles kan..
Mooi Kaaat!! Ja ze kleuren steeds donkerder he? Q had eerst hele witte handjes. Nu beginnen ze bruin te kleuren. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook zo dol met mn kerel. Zou al wel weer een 2e willen haha...
Ja leuk is dat ze zeggen dat je aan de nagelriemen kunt zien hoe donker ze worden.. Wij gaan in juni naar Curacao ik denk dat als we terug komen je niet meer kan zien dat ze een halfbloedje is hihi.. Ja leuk een tweede
Hihi hier ook niet , mijn vader is Antilliaans en mijn moeder Nederlands, ik ben wel echt een mix met wel donker haar maar een lichte huid (die wel snel bruin is) en redelijk lichte ogen (amberbruin en groen). Nu een zoontje met een Nederlandse man dus de baby is 25 procent Antilliaans maar gewoon met blond haar en blauwe ogen en wel zo blauw, dat hebben mijn vriend en ik nog nooit gehad dus dat vinden we heel bijzonder , ze kunnen ook groene worden, maar dan zijn ze nog steeds licht en in onze familie bijzonder en ik vind hem natuurlijk sowieso prachtig, welke kleur dan ook
Ik heb gisteren spiraaltje laten plaatsen....dus nog even niet Maaarrrr...die blijft geen 5 jaar zitten hoor!