Wij hebben al een heerlijke dochter van bijna 2 ik nl papa angolees dus een heerlijke mix met moccakleurtje donkere ogen en super kroes haar.
Wat een schatje.. P.s. je meisje dr haar is echt niet super kroes. Gehandeld je het wel ? Voor zover ik het kan zien heeft ze hele mooie krullen
Haha, nou zou het ook wel heel knap vinden als je dat allemaal aan iemand z'n uiterlijk af kan lezen hoor
Jaa het is dus echt super kroes net als papa d'r krullen kun je wel zien als ze in de douche staat zo gauw als de water straal eraf gaat zijn ze droog haha. Nee we hebben het nog niet behandeld maar wil het wel snel doen (volgens surinaamse vriendin van mij mag dat pas als ze voor de eerste keer heeft gemenstrueerd) maar ik weet nog niet zo goed welke ik moet hebben. Het haar staat nu vooral recht op en lijkt me zo mooi als ze hangen zeg maar. Ik vlecht het altijd (gelukkig kan deze kaaskoppie dat wel
Ik zou persoonlijk geen chemische middelen gebruiken! Zonde! Ik denk dat goede haarproducten wonderen doen
Hier ook een halfbloedje op komst! Ikzelf ben half NL en half Nigeriaans en papa is Nederlands. Ik heb mega mega kroeshaar. Geen kam door te krijgen. Ik moet het elke 8 weken behandelen met relaxer van dark en lovely. Babyhope Dit heb je ook voor hele kleine kinderen, maar ik zou nog even wachten. Ik was 12 toen we begonnen met relaxen. Het kan best branden op je hoofdhuid en dat wil je je kleintje niet aan doen. overigens vind ik het kroeshaar bij op de foto ook wel mee vallen. Het ziet er best zacht uit. ik heb echt van die ienie ienie mienie krulletjes Zelf hoop ik dat ons meisje grove krullen krijgt en geen kroeshaar want wat was dat altijd een drama bij mij toen ik klein was haha. Helaas La Palma werken goede haarproducten niet bij kroeshaar. Alleen om het gezond te houden maar niet om het naar beneden te laten hangen zeg maar.
Ja de kids organic hebben een lijn speciaal voor kinderen. Waaronder relaxer en ook een hair softening system en als het goed is brand die dus niet net als een relaxer, het laat het haar dus hangen en maakt het haar beter behandelbaar Welcome To The House of Cheatham African-American hair products
Ik zal morgen is kijken voor een duidelijke foto want het is echt afrikaans kroes haha geen kam die er goed doorheen komt zonder dat ze er een heel drama van maakt
Kijk hier heb ik dan meteen na het douchen gekamd, dark en lovely erin gedaan en in staartjes gedaan dan zit het best goed, en zo hier en daar een krulletje maar verder een geploft koppie
Nee nee ik bedoel niet chemisch behandelen hoor. Je kind is een mix en een fohn erdoorheen en haar haar is stijl... maar dat is iets voor de toekomst. Ik bedoel meer behandelen nu met olie en water?
Ze is zo schattig Maar ik zie het al. Weet je natural black hair kan echt zo frustrerend zijn af en toe. Probeer eens gewoon sheabutter en water in het haar te doen, en vlechten te maken. Laat het een dag zo, en maak dan de vlechten los... probeer dit om de 1 of 2 dagen te doen. En echt aub geen chemisch spul gebruiken om haar haar glad te krijgen
Kigekko jaa het is ook echt een schatje haha. Temperamentvol Pittig echt een mengseltje haha Ja ik behandel haar haren super goed al zeg ik het zelf haha ben alleen nog op zoek naar de goede olie om het af en toe een nacht in te laten trekken.
wahaha jaa dat wel. Maar het is wel grappig als ze van alles zeggen, maar niet eens eentje uit mijn rijtje whawhah Ik hoor vaak ben je Marokkaans? Of Cabo? whawhah
Ik heb ook 2 halfbloedjes zelf ben ik 100% Nederlands papa is 100% Algerijns als kind had ik stijl blond rossig haar en mijn huid behoorlijk blank, nu ben ik donkerblond met krullen en mijn ogen zijn groen/bruin. mijn man is licht getint, zwart krullend haar en heeft chocobruine ogen Onze zoon is net als mij blank, blond rossig geboren en heeft nu krullen, zijn ogen waren de eerste 7 weken staalblauw en zijn nu hazelnootbruin onze dochter is iets getinter wel lichter dan papa, ze heeft donker bruin krullend haar en ook haar ogen waren eerst staalblauw maar werden met de tijd wat lichter blauw en op dit moment heeft ze er echt van alles in, boven grijs/blauw en onder groen/bruin heel appart! dus ik ben benieuwd of dat nog veranderd met de tijd
Ik krijg ook een halfbloedje. Ik ben nu bijna 19 weekjes zwanger. Ik ben Nederlands en papa is Marokkaans. Ik zelf heb donkerbruin (bijna zwart) haar en papa heeft zwart haar. Papa heeft bruine ogen en ik heb groen/grijze ogen, dus ik ben echt benieuwd hoe ons kleintje er uit zal gaan zien.