Wie verwacht ook dat 't lang gaat duren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door fairy80, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herken het gevoel. Vraag me niet waarom, maar ik heb het idee dat een tweede kindje niet snel zal gaan lukken.
    Zal misschien wel op mijn moeder lijken. De 1ste pats boem in 1x en de andere (ik dus) heeft ze 3 jaar over gedaan.
    De 1ste was bij ook direct raak.

2. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Ook hier verwacht dat ik er heel lang over zou doen om zwanger te worden. Mijn moeder heeft al haar kinderen doormiddel van hormonen gekregen, haar zus kon helemaal geen kinderen krijg en heeft mn neefje ge-addopteerd, waarna ze op haar 35 ste ineens spontaan zwanger was. En mijn oma heeft maar 2 dochters terwijl ze echt geen voorbehoedsmiddelen mocht gebruiken vroeger omdat ze lid was van een kerk. Al haar broers (9) hebben meerdere kinderen haar enige zus is ook kinderloos gebleven. Dus ja ik had er nogal een hard hoofd in...

Toch was het bij ons in 3 maanden raak, waarvan we er 2 op de eisprong gelet hebben. Wel was ik al een 3/4 jaar eerder met de pil gestopt en deden we het daarna met condoom en hebben we de persona gebruikt.

Maar goed, het gevoel zegt dus niet altijd wat!!

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik zeg ook niet dat je moet stoppen, maar moet overstappen met je astma medicatie. Ik mag de flixotide niet meer gebruiken en zit nu op de beclametason.

4. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Hier eigenlijk gedacht dat nummer 3 net zo snel zou komen als nummer 1-2 die kwam ook wel snel maar dat was een bbz dus nu nog maar 1 helft aanwezig. En sinds toen nu alweer 24 maanden bezig jammer genoeg

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    De eerste kwam zomaar uit zichzelf. Totaal onverwacht en overal dwars doorheen.

We zijn voor de 2de inmiddels alweer beland in ronde 11 :(. In november vorig jaar een bbz gehad en nu mis ik een eileider. Hoewel ik weet dat ik rationeel moet zijn, ben ik dr wel bang voor.

6. Maaike55

Maaike55 Actief lid

17 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een voorgevoel.. En waarom?
    Ben 2x zwanger geweest in 3 a 4 maanden. Eerste zwangerschap moeten afbreken ivm te ziek kindje ( had geen overlevingskans )
    2de zwangerschap helemaal goed verlopen.

Mijn moeder was ook jaren bezig , en bleek niet op de gewone weg te kunnen dus kozen ze voor adoptie. En tadaa en opeens was ze spontaan 2x zwanger in 3 jaar tijd.

Bij de andere zwabgerschappen totaal niet bezig dat het niet zal lukken ( tuurlijk wel gedacht dat het aantal maanden kon duren)

Maar nu dus wel. Kan gevoel niet uitleggen . Gewoon gevoel, en we zitten pas in ronde 2 hoor.

Groetjes maaike

7. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Had verwacht redelijk snel zwanger te kunnen worden, dat lukte ook maar werd 2 keer een miskraam. Dus dat ging helemaal niet zoals ik verwachtte. Ondertussen zit er al bijna een jaar tussen de 2e mk en nu ;) maar op de een of andere manier, heb/had ik wel het gevoel dat ik op een 3e zwangerschap lang zou moeten wachten.

8. Danidani

Danidani Lid

6 mrt 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier juist andersom. Mijn moeder was heel snel zwanger van mij en mijn broertje. Terwijl bij mij juist langer heeft geduurd voor eerste en nu bezig voor tweede ook alweer een aantal maanden

9. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik heb ook altijd wel het voorgevoel gehad. Omdat mijn lichaam eigenlijk mij al heel vaak in de steek heeft gelaten.
    Inmiddels in ronde 20, still counting :(

10. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik ben soms bang dat het bij ons helemaal niet zal lukken.. Wordt er steeds neerslachtiger om.. Durf niet meer te hopen, terwijl we "pas" een jaar in het zh lopen.. Ik link niks aan mijn familie. Volgens mij heeft je vruchtbaarheid daar niets mee te maken.
    Sterkte en veel succes! Geduld wordt flink op de proef gesteld.

Deel Deze Pagina