Wie verzint de beste smoes?

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Gefeliciteerd!!

Ik zei ook dat ik antibiotica had en daarom niet dronk en rookte en moe was..

Wat iemand zegt over: heel weekend gelogen en zal ik niet op prijs stellen..
    Vind ik echt belachelijk.. want als je het uitlegt moeten ze het maar begrijpen..anders zijn het grote noobs.

2. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Blaasontsteking vind ik inderdaad een goeie! Heb je een goed excuus ook, waarom je zo vaak naar toilet moet!! ;)

Succes meid!!

Enne gefeliciteerd met je zwangerschap!!! En geniet van het weekend! ;)

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    Als het achteraf verteld word zullen mijn vriendinnen daar echt niet boos om zijn hoor. Die zullen dolblij voor ons zijn en mijn keuze hierin respecteren.
    Ik hoop idd dat ik lekker kan genieten, voorals nog ben ik continue duizelig en wee-ig

4. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Ik zal je mijn mening geven.
    Ik snap niet waarom je een smoes nodig hebt, Je zegt dat het je vrienden zijn? waarom zou je zoiets moeten verzwijgen voor je vrienden?
    Er zijn mensen die het niet willen zeggen omdat ze dan bang zijn dat er iets misgaat. snap ik eigelijk niet, want misgaan kan het alltijd nog ook met 9maanden of na de geboorte. Het zou juist leuk zijn als je tijdens jullie weekend bekend maakt dat je zwanger bent!

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    Als je eerdere posts had gelezen had je gezien dat we het best willen vertellen maar niet voordat we het onze ouders hebben verteld

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Gefeliciteerd meid, wat geweldig voor jullie!!
    Enne, smoes: antibiotica voor een blaasontsteking, daar mag je niet bij drinken en niet roken: je hebt gewoon even geen zin in een sigaretje.

@miems: TS schrijft herhaaldelijk dat ze het eerst de ouders wil vertellen ;) (heel begrijpelijk ook).

Goh Sidmick ben echt blij voor je (en snel raak he? goed gedaan!! ;)).

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    :)
    We waren zelf ook een beetje 'in shock" Bij J. heeft het 14 maanden geduurd, nu 3 :)

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja dat wist ik.
    Hier is het net andersom, bij C. was ik in maand 3 zwanger en nu ben ik al bijna de tel kwijt :( (ronde 18 komt eraan).

9. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0

Oh mijn excuses dan.

Maar je bent 6 weken zwanger en je ouders (vooral je moeder) weten het nog niet? Messchien dat het in onze cultuur anders gaat, maar me moeder zou het met dag1 al weten:)

Maar goed, excuses dat ik niet eerst alle reacties heb gelezen. En geniet van je zwangerschap!

Liefs miems

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    Ik ga hard voor je duimen meid!
    (ps... er pronken prachtige guess slippertjes in mijn kast :D)

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    We weten het zelf nog maar net en mijn moeder nu 2 weken op vakantie en dit is niet iets wat ik over de telefoon ga vertellen

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Dank je, lief van je.
    Enne, dat meen je niet haha! Welke kleur is het geworden? En is de vakantie goed bevallen?

Oeps, sorry :) kan je beter een pb sturen want dit gaat niet meer over smoezen verzinnen.

13. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0

Ik mag toch zeker wel zeggen wat ik vind;) Ik kan ook niet ruiken dat haar ouders op vakantie zijn. maar goed.

@TS: Excuses voor mijn vooroordeel. geniet van je weekend en van je zwangerschap!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ruiken misschien niet, maar wel lezen toch ;)

Blaasontsteking is een goede... maar als je toch al niet zo'n drinker bent, dan heb je misschien helemaal geen smoes nodig.

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @miems: nee ruiken gaat wat moeilijk via een pc, daarom is lezen wel een aanrader.
    Pfffff waar gaat het nog over ;)

16. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Mijn vriendin vertelde dat ze blaasontsteking had,ik kwam net met het goede nieuws dat ik zwanger was tijdens een verjaardag in de vriendengroep,en ze had toen zoiets van,ik ga het nu nog niet bekend maken want dit vondt ze het moment van mijn vriend en mij,terwijl ze het eigenlijk ook die avond had willen zeggen:D...

Ze dronk een flesje donker bier,en achteraf zei ze dat ze er gewoon water in hed zitten...

En nu het belangrijkste.....
    gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!!

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ehm ja simpel: gewoon geen zin om te roken en drinken. roken probeer je te minderen/stoppen en drinken tja ach is leuk maar hoeft niet altijd. dat zou ik zeggen :)

oja en GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    weet je wat het is, ik drink eigenlijk nooit maar dit is zo'n jaarlijks uitje waar normaal alle remmen los gaan zeg maar( dat klinkt erger dan het is hoor) Nou ja, we zien wel hoe het loopt

19. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Herkenbaar, wij hebben ook zo'n jaarlijks weekend (net vorige week geweest in mei) en dan is zwanger zijn eigenlijk gewoon geen optie :) maar ja, das ook weer zowat.
    Ik zou het bij een blaasontsteking houden en antibiotica en wat je zegt, als je beste vriendinnen het niet geloven kun je ze het tijdens dat weekendje in vertrouwen vertellen en tegen de rest gewoon niks zeggen. Van beste vriendinnen kun je er echt wel op aan dat ze hun mond houden voordat jullie het de ouders hebben verteld.
    Geniet ervan!

20. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zat even op je te zoeken.:)
    Maarrr hee jij mag weer shoppen! wil je het weten bij 20 weken?

Deel Deze Pagina