Wie verzint de beste smoes?

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

helpen vsm pilletjes niet tegen misselijkheid?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    vervelend hoor, nog meer shoppen.
    Ja we willen het wel graag weten

3. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Ik snap het helemaal!

Als allereerst van harte gefeliciteerd!

Wij hebben ook altijd jaarlijks zo'n vriendenweekend!
    Helemaal geweldig maar inderdaad niet handig als je net zwanger bent en het nog niet wil vertellen.

Ik zou ook de smoes van antibiotica gebruiken. En ik hoop dat ik deze smoes over een paar weken ook moet gebruiken haha!
    Dan hebben wij ons jaarlijkse vriendenweekend namelijk..

Succes ermee en natuurlijk heel veel plezier!

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Allereerst van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

Smoes; gewoon zeggen dat je aan de AB-kuur zit vanwege een blaas ontsteking,, en mocht je dus erg misselijk zijn en bijvoorbeeld moeten overgeven, dan is dat weer een bijwerking op die kuur.... (heb ik ook wel eens last van als ik een ab-kuur slik)

5. Skye

Skye Niet meer actief

Nou sorry hoor, maar wat voor vriendin ben jij dan dat je het niet eens accepteert als iemand in zo'n geval een klein leugentje verteld!! Als het echte goede vrienden zijn dan begrijpen ze volkomen dat ze om deze reden heeft gelogen!!

6. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou, dan ben ik blij dat jij mijn vriendin niet bent.
    Als je zoiets al niet kan accepteren en respecteren van een vriendin.
    Is toch heel normaal dat je nog niet wil dat ze het voor de 12 weken weten?

7. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry, ik lees nu pas dat er al genoeg opmerkingen over geplaatst waren.

En Ts, GEFELICITEERD! :D

8. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.304
    2.586
    113
    wij waren eens toen ik 5 weken was op een feestje wat als cocktailparty was aangekondigd.
    We waren al een tijd bezig geweest met zwanger worden en had een paar maanden eerder een prille miskraam gehad waar onze vrienden van op de hoogte waren.
    Een vriend, zo'n eentje die er altijd van alles uitgooit, riep opeens he waarom drink je niet, ben je soms zwanger!!!
    Ikke knalrood en wilde eigenlijk niet keihard ontkennen.
    Spreekt de zus van de gastheer hem meteen aan dat je zoiets niet vraagt en zet 'm op z'n nummer ( maar zelf dronk ze ook niets dus ik vermoedde dat zij ook wel eens zwanger zou kunnen zijn want anders dronk ze altijd wel een wijntje)
    en een paar weken later hoorden we dat dat ook zo was!!
    aan het eind van de avond wel 1 vriendin verteld dat ik zwanger was , kon mijn mond gewoon niet houden.

Twee weken later zijn we een weekendje weggeweest met een groep vrienden. Inmiddels was ik harstikke moe en lustte opeens heel veel eten niet.
    Toen maar meteen uitgelegd wat er aan de hand was anders had ik wel een beetje rare indruk achter gelaten.
    Mijn ouders hebben we het een week later verteld na een goede echo.

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb heel lang een maagvliesontsteking gehad. Pijnlijk genoeg om niet te kunnen roken en drinken, mag ook niet met de medicatie, maar niet pijnlijk genoeg om dubbel te liggen. Daarnaast kennen de meeste het niet dus hebben ze geen suffe adviesjes. O en je maagvlies zit aan het begin van je maag en het doet dan pijn net onder je borsten in het midden ;)

10. tulip

tulip Niet meer actief

gefeliciteerd!!!!! Ik denk dat een ontsteking de beste smoes is, maar zouden ze niet al onraad ruiken???;) Ik weet 1 vriendin als die komt met zo'n verhaal, wat best waar kan zijn, dat het eerste is wat ik denk: die is zwanger!!! Of is jullie wens voor een tweede niet algemeen bekend??

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Misschien is ie al genoemd hoor, maar mijn smoes zou zijn dat ik een keelontsteking heb waarvoor ik antibiotica gebruik. Antibiotica gaat dan niet samen met alcohol en sigaretten gaan niet same met je keelontsteking.

Veel plezier iig!

12. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Toen ik net zwanger was en mijn beste vriendinnetje een feestje gaf hebben we een lege fles wijn gevuld met witte-druivensap. We hebben ons rot gelachen en niemand had iets door :D (vriendin zat bij mij wel in het complot, maar dit zou je ook samen met je vriend kunnen regelen). Roken deed ik al niet, dus daar waren geen problemen mee.

Enne.. toen we het achteraf vertelden tegen onze vriendenkring vond iedereen het een hele goede grap (en begrijpelijk dat we het nog niet wilden vertellen). Er was niemand die het niet op prijs stelde ;)

Deel Deze Pagina