2e keer liesbreuk?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jerami, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn zoontje is met 14 maanden geopereerd aan een liesbreuk aan zijn rechterkant.

Vandaag voelde ik opeens een verdikking onder zijn huid aan de linkerkant. Absoluut groter dan zijn balletje hoort te zijn, die ik overigens ook gewoon in zijn balzak voelde. Zou het weer een liesbreuk kunnen zijn?
    Gebeurd het vaak dat je aan beide kanten een liesbreuk kan krijgen?

Zit een beetje te stressen, wil niet weer al dat gedoe en pijn bij mn zoontje.

2. Bounty71

Bounty71 Lid

14 dec 2007
    23
    0
    0
    Mijn zoontje heeft ook een liesbreuk gehad en ik kreeg van de chirurg te horen dat 10% van de jongetjes het ook aan de andere kant kan krijgen. Het zou dus best kunnen.
    Sterkte ermee.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    het zou idd best kunnen onze oudste had aan 1 kant onze middelste allebeide kanten en een zakbreuk dus 4 openingen daar onder (op cb nooit opgevallen en wij dachten dat hij groot geschapen was en gewoon een vetrolletjes in in liezen had dus schrok me rot toen de chirurg dit vertelde wij kwamen er voor een zakbreuk de ene kant was in1x twee x zo groot als de andere kant ook de ha had de liesbreuken niet gezien) ze zijn allebeide opdezlfsde dag geopereerd

Deel Deze Pagina