Heb geen hekel aan mijn naam, maar meer aan het constant herhalen/spellen ervan. Naam is brianda (wat?? miranda?? birianda??)en mijn volledige naam zal ik maar niet noemen. Dat is helemaal niet uit te spreken .
Ik ben er ook niet kapot van. Mijn naam komt bijna nooit voor, tenminste ik heb hem nog nooit gehoord. Hij is helemaal niet moeilijk of ingewikkeld ofzo, maar ik moet hem altijd tig keer herhalen. Mensen zeggen standaard; 'hoe?'... en dat verveelt nogal. Mensen kunnen hem op de één of andere manier niet goed onthouden. (of ze luisteren niet goed) En nee, ik ga hem hier echt niet neerzetten. Veel te bang dat ik herkend wordt.
mijn naam is Sanne en vroeger vond ik het helemaal niks! ik wilde graag een naam hebben die niet veel voor kwam. In de klas, op sport, overal was er nog wel een Sanne! Ik heette dus standaard Sanne T. Ach.. nu vind het wel best.. ben wel blij dat ik niet zo'n aparte naam heb!
Mijn moeder heeft een vreselijke naam voor mij gekozen. Ik heette vroegr Heiltje. Dat heb ik in mijn puberteit verandert in Amber dat was officieel mijn tweede naam. Mijn vader wilde mij eigenlijk Anouk noemen dat had ik een stuk leuker gevonden. Amber was in mijn puberteit ook nog niet zo bekend. Maar nu vind ik Amber prima
Mijn moeder wilde mij Veroniek noemen, en mijn vader Kim ben ik mijn vader even dankbaar zeg pffff hahaha ik vind Veroniek echt geen leuke naam, Kim past beter bij mij
Mijn naam is Sanne, ik vind het niet leuk omdat bijna de helft van de vrouwen in NL Sanne heten hahahah! Beetje overdreven natuurlijk Al is mijn naam hier in Engeland best speciaal hahaha!
Ik heet Nicky en je begrijp dat ik Nicky de pikkie eind basisschoolperiode vaak gehoord heb. Toch ben ik blij met mijn naam en vind ik de naam ook wel bij mij passen. Op de basisschool wilde ik heel graag Natasja heten. Mijn dochtertje heet Noa en ik heb gerust wel nagedacht over Noa-soa. Zelf heb ik geen trauma overgehouden aan de woordspeling op mijn naam en Noa is zo'n gangbare naam dat ze vast wel een naamgenootje vind om de smart mee te delen Overigens had ze bijna de voorletters SOA gehad. De letters O en A stonden al vast gezien de vernoemingen naar oma's en wij vonden Senna een mooie naam. Toen mijn man zag wat de voorletters waren hebben we nog even nagedacht aan de letters omdraaien maar dat klonk niet. Noa vonden we bij nader inzien ook wat leuker.
Dat is grappig, dan zijn haar voorletters nu dus N.O.A. en ze heet Noa! Haha, dat heb ik nog niet eerder gehoord! Ik ben wel blij met mijn naam, Danielle, vind het zelfs best een mooie naam. Vind voor een jongen Daniel b.v. ook mooi, ook al zou ik dat dus niet kiezen. Ben niet zo zelfingenomen dat ik mezelf perse wil vernoemen
L4ever: Eva vind ik hartstikke leuk! Had ik voor een meisje ook nog erg leuk gevonden..maar de vlos praktijk heette ook al zo
Ik ben altijd wel blij geweest met mijn naam, Sylvia Niemand noemt me zo, altijd Syl, tenzij ze boos op me zijn
ik vind mijn naaam echt niet leuk, ik heet franca maar vind er weinig aan, had liever een japanse naam gehad of een leuke italiaanse naam gehad, dat niet frankrijk betekend =P