Haha ja dat klopt! Iedereen denkt dat we het erom gedaan hebben terwijl wij er eigenlijk pas achter kwamen na dat SOA gebeuren. Toen zei mijn man: Ja, maar bij Noa worden de voorletters dus NOA!
Ik heet Hayke.. Kreeg 2x in heel me leven post voor meneer haha maar verder ben ik best tevreden! Ben niet zo van de standaard namen dus past wel bij me.. Ik had Eigelijk lieke geheten en toen werd 4 dagen voor me m'n achternichtje lieke geboren dus me ouders gauw wat anders gezocht. Vader heet Harry dus heel ver wel beetje vernoemd
Vroeger vond ik mijn naam echt verschrikkelijk (Bonnie) Alle honden en paarden lijken wel Bonnie te heten. En je moest een weten hoe vaak ik "Bonnie kom je buitenspelen" of "my Bonnie is over the ocean heb moeten aanhoren :x Op de middelbare school was het helemaal vervelend want de enige naam die iedereen altijd kon onthouden was Bonnie. Dus als ik met een hele groep iets had gedaan werd er later altijd gezegt; "ja, dat waren Bonnie enzo....En vaak waren dat dingen waarvan je juist hoopte dat iedereen dat heel snel zou vergeten! Maar nu ben ik blij met mijn naam. Bonnie past bij mij. En het is een naam die iedereen makkelijk uit kan spreken. We hebben veel buitenlandse vrienden dus wel fijn dat ze niet struikelen over mijn naam.
Vroeger vond ik mijn naam echt verschrikkelijk. Kwam toen niet zo veel voor, nu nog steeds niet trouwens, maar je ziet m wel meer. Vaak worden brieven aan mij gericht aan Dhr. En ik moet mijn naam echt altijd spellen, wordt er soms wel een beetje gestoord van, maar goed, als ik mijn naam ergens in de verte hoor weet ik eigenlijk altijd dat ze mij moeten hebben En bij beide zwangerschappen was mijn tandarts erg nieuwsgierig hoe ik mijn kindje zou noemen omdat hij mijn naam zo mooi vindt. Dat streelt dat weer en maakt al die stomme woordgrapjes en "hoe zeg je"-vragen goed. Gr Heel76
ach, ik vind mijn naam wel okee. Suzanne ... zo'n beetje ieder meisje dat geboren is in mijn bouwjaar heeft die naam gekregen. Het was echt een modenaam begin jaren 70... Afgezien dat mijn moeder niet bijster crea was, kan ik er wel mee omgaan ... en is het overigens bijna altijd Suus ... ik ken weinig mensen die mij met volledig naam aanspreken.
Daar had ik er veel van in de klas! (terwijl ik een beetje jonger ben) Joyce Suzanne / Suzanna Lisette
Dat soort namen worden toch geweigerd? Solliciteerde ze op 1 april of hoorde jij dit verhaal op 1 april
Yep, had een vriendinnetje die Joyce heette (nog steeds neem ik aan trouwens), en een Marjolein ... ook zo'n mode naam ... Wat wel grappig is, ik werk op een amerikaans bedrijf, en die proberen mij ook Suus te noemen... dat wordt dus Soos... "Hi Sooooooossss" ... 't is ut toch nie hoor ... Dan liever Suzeeeen, lekker op z'n yanks ...
hahaha gelukkig heten ze nu aveta, ken niemand die zo heet Mijn oudste dochter heet Eva zij is van 2001
Ik vind mijn naam niet erg... Susan alleen levert de schrijfwijze nog wel eens problemen op... omdat er eind 70 begin 80 veel suzannes geboren werden wordt mijn naam dus altijd fout geschreven. Mijn ouders wilden het op zn engels. wat dan als je in groningen woont wordt de engelse uitspraak op zn gronings al snel soezen, en dan wordt het nait soezen (niet zeuren ) maar we spreken het gewoon op zn Nederlands uit.
Ik heb een echte nederlandse sprookjesnaam. En het is geen Assepoester Hij past bij mij maar mooi is anders.
Ik heet dus Carlien.. Het grootste probleem is de 'r' uitspreken. Meestal wordt het clien/clientje.. Daarnaast alle verwarring met de namen; Karien, Carolien, Karlein, etc. Overal moet ik mijn naam spellen. Maar toch is het wel een aparte naam en begin er wel aan te wennen, kan me ook niet voorstellen dat ik anders heet. Gr. Carlien
Ik ben best tevreden over mijn naam. Jammer alleen dat veel meiden van mijn leeftijd ook Kelly heten. Het scheen een behoorlijk populaire naam te zijn in die tijd....