Hier ook Cindy, met als 1e naam Cinderella. En die staat dus ook op mijn rijbewijs enz. Echt te erg. Het verhaal erachter is nog erger. Mijn vader ging aangifte van mij doen. Toen hij zei ze heet Cindy, zei die man achter de bali. Waarom maak je er geen Cinderella van. Mijn vader: oke is wel leuk doe maar. GRRRRRRR mijn moeder was niet echt blij.
Oh dat is wel heel erg. Zoiets zou mijn man niet moeten flikken (maar weet ook zeker dat ie dat nooit zou doen ).
De papa's zijn wel vaak de boosdoener he! Sufferds! Ik heb mijn man alles op een briefje meegegeven...niet omdat ik hem niet vertrouw..maar hij was na 2 dagen nog aardig van zijn padje af, dat hij het zelf ook wel prettig vond. Hij heeft nog net niet gebeld haha Bij de tweede niet hoor, toen ging de ks ook normaal.
Mijn naam vond ik vroeger echt vreselijk!Trea ooit weleens van gehoord nou ik eigenlijk nu nog steeds niet haha.... Ze noemde me altijd tretrap Merel vind ik echt een mooie naam!
vind mijn naam ook niet mooi. Mensen vragen wel tig keer hoe ik nou heet. Vooral vroeger trouwens. Met de komst van de Harry Potter film kunnen ze opeens mijn naam wel uitspreken. Hedwig
Ik heet gewoon Joyce en heb er geen problemen mee Ik vind mijn naam gewoon bij mij passen, alleen hoe mijn ouders erop zijn gekomen das weer een ander verhaal Hmm.. toch maar vertellen dan, mijn ouders hadden een hond die Joyce heette en die is maar 1 jaar geworden en toen ze dus dood was gegaan was mijn moeder zwanger van mij en ze vond Joyce zo'n mooie naam dat ze mij zo genoemd heeft
Mijn vader heeft echt een geheugen als een vergiet en hij is bij de aangifte mijn doopnamen vergeten door te geven. Daar kwam ik vorig jaar augustus pas achter toen ik mijn rijbewijs aan ging vragen. Ik snapte er helemaal niks van,die man kwam zelfs met een mega-groot boek waar mijn aangifte in stond en jawel hoor..geen doopnamen. Dan denk je 28 jaar dat je J.J.P heet en eigenlijk heet je gewoon J.
Ik heet Marjolein. Eigenlijk vind ik het een naam die niet bij me past. Veels te zoetsappig. Vind het een beetje geitenwollensokkenachtig Ik vind de naam ook niet lekker bekken qua uitspraak, maar goed, doe het er al 36 jaar mee dus we gaan vrolijk door
Hier ook zoiets. 2e naam is Francisca,heeft die l*l in het gemeentehuis er Franciscus van gemaakt! Niet mijn vader's schuld dus. maar ik heb nu wel een mannennaam. Gelukkig gebruik ik em nooit.
Ik ben wel tevreden met mijn oer Hollandse naam. (niet Marieke maar lijkt er wel veel op) Alleen in de tijd dat we veel reisden was het lastig omdat niemand het kon uitspreken. Dus zodra ik buiten de benelux kom verander ik het in Maggie, das makkelijker.
Haahahahahahhaha je verteld het ook zo droog. En daarom zouden dit soort dingen niet door mannen gedaan moeten worden. Al vind ik Cinderella wel leuk haha!
Ik heet voluit Isabella maar zeg zelf vaak Isabel maar meeste mensen noemen me Ies, Bella, kortom veel variaties hihi Isabella klinkt zo lang en kinderlijk dus vandaar dat ik Isabel gebruik, mijn zusje heet Majella en mensen hebben daar zoveel moeite mee altijd maken ze er Mariella van (zelfs als ze het geschreven hebben zien staan en onderaan een email zet maken ze er nog dat van (zelfs in tekst) hoe dom ben je dan zeg?? Onze dochter Miley noemen ze vaak Millie of millei, dan verbeter ik ze moest pas een dokter 3 keer verbeteren de derde keer ben ik even een beetje boos geworden en gezegd dat ie het normaal kon zeggen zeker als ik hem 3 keer verbeter, hij luisterde gewoon niet echt naar ons had ik het idee.. Onze zoon Dean is eigenlijk heel makkelijk maar maken ze ook wel eens Daan van (zeer irritant als ik zo'n alledaagse naam had willen geven had ik dat wel gedaan, niets tegen Daans, maar ik vond dat voor onze kinderen saai) of deee-aaan maken ze er van (zucht) Is ook moeilijk een vrij normale naam uitspreken denk ik??
Ik heet Clara maar werd altijd gepest met:Clara de koe,ben je al gemolken enz ,ik vind het een verschrikkelijke naam. Toen ik 13 was vertrokken we naar het buitenland en toen begon mijn vader me Clair te noemen en die naam gebruik ik nog steeds en voel me er ook goed bij.
hmm ik heb mijn naam hier al een paar keer voorbij zien komen. Renate.. en ik heb er een hekel aan!! ik weet niet waarom eigenlijk. eigenlijk noemt ook niemand me zo, meer renaat of andere koosnaampjes
Mwah, vind t wel lief klinken. Ik bedoel, Brabbel, is toch niet zo gek?! Lekker origineel juist! Mijn echte naam ga ik hier niet noemen, maar die is ook van de categorie ouderwetse namen, en ik ben nu pas 23. Nu vind ik t niet zo erg meer, vroeger wel, wilde graag Roosje heten... Als ik lees dat er dames zijn die nog 10 anderen rond zich heen hebben, met dezelfde naam... Dat lijkt mij dan ook weer niet leuk, en dan ben ik ook wel tevreden met mijn ouderwetse naam......
Ik ben 25 en heb ook zo'n ouderwetse naam...Marianne Eienlijk moest het Marianna zijn maarja vaders he...die had van de a de e gemaakt bij het opgeven Echt mooi vind ik hem niet en ik vind het ook niet bij me passen (ben klein,heb best wat piercings en tattoo's en ja dan heet je zo...) Vroeger wou ik graa Martine heten omdat mijn vriendinnetje die echt zo mooi was ook zo hete. Het word gelukkig wel haast altijd afgekort naar Marian,dat vind ik dan toch net iets minder erg.