Is toch ook wel grappig dat mensen dan zo'n liedje gaan zingen? Ik moet zeer regelmatig (lees dagelijks) wel het liedje van Frank Boeijen aanhoren En oh wat willen mensen veel voor mij doen echt alles!
Vind mijn naam niet lelijk maar wel heel erg vaak over nieuw moet zeggen of ze vragen of het mijn achternaam is. Demelsa
ik vind mijn achternaam echt schaamtelijk pff het word namelijk altijd bij mannen als voornaam gebruikt !
haha gelukkig noemt niemand mij bij mijn naam, mijn man noemt me al vanaf het begin aan foxy en de hele vriendengroep is dat over gaan nemen, maar dan als foxter Mijn naam is............ M a r i j ke
Ik heb geen echte hekel aan mijn naam (Mirjam), maar wel aan de naam die iedereen ervan maakt: Mir. Afschuwelijk Gelukkig heb ik maar 1 vriendin die me zo noemt en van haar kan ik het wel hebben Mijn moeder is vernoemd naar haar moeder en ik had het leuk gevonden als ze mij ook had vernoemd, want dan had ik Anna geheten en dat vind ik wél een erg leuke naam. Maar goed, volgens iedereen die ik ken ben ik een "échte Mirjam" (whatever that may mean), dus ik doe 't er maar mee, haha!
Ik heb geen hekel aan mijn naam,maar leuk vinden doe ik hem ook niet. Heet trouwens Erika ( iedereen schrijft het standaard met een c ipv k )
Ik heet ook Merel, nooit heel veel moeite meegehad, maar het was wel een makkelijke naam om mee te spotten: Merel de Kerel, Vogel, etc. Nu ben ik er blij mee, zo blij dat wij hebben besloten onze dochter (wanneer we zwanger mogen worden van een dochter). ook naar een vogel te vernoemen: Mees... Ja, je hoort het goed. Mees, voor een meisje. Ik vind het superleuk. Voor jongens hoor je de naam vaker, maar voor meisjes niet.
Ik heb echt een hekel aan mijn naam! Ik heb zelfs geprobeerd mijn tweede naam als roepnaam te gaan gebruiken, maar dat werkte niet. te veel mensen zijn gewend aan mijn naam, en die gaan me niet ineens anders noemen. Ik vind mijn naam kinderachtig, niet leuk af te korten, geeft altijd spel-problemen, mensen onthouden mijn naam niet. En zo kan ik nog even doorgaan. Ik heet Manoesjka. Ik had liever een normale, korte naam gewild, zoals Kim ofzo.
ik vind Trea wel een leuke naam... zo heet mijn tante, dus misschien daarom dat ik hem wel leuk vind...
ik heb geen hekel aan mijn naam, hij was erg bijzonder en onbekend in nederland tot er een prinsesje (2e van wimlex/maxima dus zoek maar op) zo genoemd werd. Nu is hij nog steeds niet giga populair maar stukken meer bekend, toch wel weer jammer..
ik vind me naam wel mooi, iedereen noemt me vaak suus, suuske inplaats van suzanne haha. Eigenlijk heet ik Suzan, maar heb mezelf Suzanne aangeleerd , me schoonzus heet ook Suzan, en vaak kijken we tegelijkertijd als ze onze naam roepen hihi
Ik vind mijn naam ook best bijzonder. Vaak hoor ik goh wat heb jij een aparte naam. Lianda,tja die hoor je niet zo heel veel.
Ik ben ook wel tevreden met mijn naam. Helaas had ik wel altijd in de klas iemand met dezelfde naam, dus dat was wel verwarrend. Op het MBO had ik zelfs 3 meisjes met die naam, dus dan moesten we echt vragen wie de lerares bedoelde
3x raden wat ik altijd te horen krijg.... Moet je denk ik wel 30+ zijn want t komt nu niet zo heel veel meer op tv.... en nee mn achternaam is geen flinstone en ik heb ook een wagentje zonder bodem...mn hond is niet paars en heet Kara en geen Dino
Wat een leuke papa!! Mijn vriend en een oom van hem (broer van moeder) zijn allebei naar mijn vriend zijn opa vernoemd. Voluit heten ze alledrie Cornelis maar werd afgkort naar Cees. En het grappige is dat we pas 2 jaar geleden erachter kwamen bij het overlijden van opa dat Opa Kees met een K heette, niemand wist dit. Mijn vader heet ook Cornelis, maar dat is afgekort naar Cor We wilden ons zoontje eigenlijk niet vernoemen, omdat je met een hele grote familie altijd wel iemand tegen het zere been stoot als diens naam niet meer gebruikt kan worden, maar Collin lijkt wel een beetje op de naam van zijn papa en opa's grappige is ook dat Collin Roan zijn initialen ook de initialen zijn van onze voornamen, maar daar kwamen we pas lang na het kiezen van zijn naam achter.