Foto-album maken! Waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door sill, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hee dames!

Ik wil voor moederdag, voor mijn moeder en schoonmoeder, een foto-album maken van mijn kleine man! Heb al op google gekeken, je hebt zoveel verschillende aanbieders ; Albelli, Hema, Kruidvat etc..

Graag wil ik zelf een beetje kunnen spelen met de foto's en tekst!

En welke is nou echt kwalitatief goed? De prijs hoeft ook niet extreem hoog ^^ Maar heb wel wat te besteden! :)

Liefs,
    Sill

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.808
    4.192
    113
    Albelli, zeer goede ervaringen mee

3. baby angie

baby angie Actief lid

22 jun 2009
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb er pas een laten maken bij kruidvat
    was een iets grotere met 58 pagina's (69 euro incl.verzendkosten)

je kon teksten erbij zetten , spelen met de indeling / kleuren /figuren

ik ben er echt superblij mee , was ook een beetje bang voor het resultaat , dat het niet mooi zou zijn maar hij is heel erg mooi geworden !

je kon verschillende maten / prijzen kiezen van heel klein tot heel groot

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

webprint en foto.com. Alle 2 ervaringen mee

5. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Albelli fotoboeken vind ik erg goed. Ben het album ook zelf op gaan halen in Ypenburg, ook erg mooi om die fabriek te zien van binnen..

Onlangs hebben we voor onze verjaardagen een aantal poster-formaat foto's op plexiglas cadeau gekregen. Deze waren via Webprint gemaakt. Die waren echt super goed van kwaliteit en ze hebben ook vaak leuke aanbiedingen. Moet wel eerlijk zeggen dat er op 1 plexiglas foto een krasje zat. Opgebeld en we hadden binnen 3 dagen een nieuwe in huis zonder moeilijk te doen of bij te betalen..

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn beste ervaringen: blurb.com en myphotobook.nl
    Allebei supermooi en geweldige mogelijkheden! Ik vind bij beide de software makkelijk om mee te werken (als je 'm doorhebt, haha) en de albums zien er echt heel mooi en stevig uit. Ook qua prijs vind ik ze allebei absoluut erg redelijk.

7. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Nuttige topic! Ga ik ook eens naar kijken!

Klein vraagje: hoe lang zijn jullie gemiddeld bezig met het maken van zo'n album? :)

Liefs,
    Caroline

8. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    #8 Yupgup, 27 apr 2011
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
    Gratis fotoboek bij Photobox, ik heb wel extra pagina's moeten aanmaken en je moet de verzendkosten a € 5 betalen.

Ben uiteindelijk €15 kwijt geweest voor een mooi fotoboek met witte nepleren buitenkant. Voor € 15 ipv € 45 heel goed te doen.

Ook mooie baby-opmaak-achtergronden.

http://landings.photobox.nl/nl_fotoboek_gratis/

EDIT: Ben er één a 2 dagen mee bezig, maar wel fulltime. Hoor om me heen dat sommigen er weken/maanden over doen (in de avonduren)'

NOG MAAR GELDIG TOT 30 APRIL

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb laatst een album gemaakt van mijn zoons eerste jaar (blurb.com, ong. 80 pagina's) en daar heb ik -alleen avondjes en niet elke avond- zo'n 3 weken over gedaan.

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik heb er 1 laten maken bij foto.com en die was echt waardeloos..moest er ook achteraan vangen en kwaliteit van het papier en de print was om te janken.

Heb er later weer 1 besteld bij de hema (dus dezelfde foto's) en die was echt heel mooi!! snelle service maar gewoon ook goede kwaliteit.
    verder geen ervaring met anderen

11. Ik heb mijn albums gemaakt bij de aldi.
    Goede kwaliteit en stevig. Harde kaft, net zoals een boek en niet duur (98 pagina voor 49,95). Het leuke is dat je allerlei leuke plaatjes kan toevoegen al je albums, zoals vlindertjes, elfjes en noem maar op. Erg leuk dus voor een babyalbum.
    Verder is het programma erg makkelijk om mee te werken.

12. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik vind de software van Kruidvat ideaal. je hebt veel mogelijkheden en het is gebruiksvriendelijk. Ook de kwaliteit van het album vind ik erg goed.
    Webprint heb ik ook positieve ervaring mee, maar ik vind de software niet zo gemakkelijk en minder mogelijkheden.

13. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Ik had al eerder gereageerd, maar was al helemaal vergeten dat ik ook een keer een fotoboek bij de Bijenkorf had laten maken. Want ik krijg toevallig net een mailtje met een aanbieding. Je 2e identieke album kost dan €5, dus misschien dat dat voor jou ideaal is?

14. daphnevangalen

3 mrt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Albelli.nl superleuk ben ik zelf ook mee bezig!:)

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    hele goede ervaringen met CEWE.nl...

maak al mijn fotoboeken daar!!!!

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hier ook goede ervaringen mee!
    Super mooie kaders-frames, en goede kwaliteit!

Zeker een aanrader.

17. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Ik maak mijn fotoalbums bij topfotoalbum. Echt superkwaliteit, dikke pagina's en doordat de pagina's op elkaar 'geplakt'zitten kun je ook foto's nemen die over de beide bladzijdes heengaan zonder naad.

Ik heb ook wel eens bij blurb gekeken maar dat kun je toch alleen met creditcard betalen en vond dat niet handig.

18. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    PayPal kan ook ;)

Deel Deze Pagina