So true! Je kan gewoon zien dat het echt een passie van haar is. Ze is zo geïnteresseerd in andere mensen, hun karakter, de gevoelens van anderen, ze heeft wel eens gezegd: Ik wil altijd graag weten hoe het is om bijvoorbeeld jou te zijn! haha
Meryl Streep, Glenn Close, Judy Dench, Helen Mirren; zijn toch wel heel erg goed. Zij kunnen iedere rol spelen. Je hebt ook actrices die erg goed zijn in bepaal soort rollen zoals Marlene Dietrich, Anne Hathaway. Bij de mannen vind ik Robert de Niro een alleskunner net zoals Anthony Hopkins en Tom Hanks.
Met stip op nummer 1: Sean Connery. Oke, die is al wel oud, maar helemaal top. Bij de vrouwen vind ik Julia Roberts erg goed.
Inderdaad behoorlijk oud! Net even opgezocht en hij wordt gewoon al 79 in augustus! Nou ja, Patrick Stewart wordt in juli ook al 69.... *slik* Maar het blijft een geweldige acteur!
Ik heb wel een aardig lijstje: Samuel L. Jackson Morgan Freeman Anthony Hopkins Ewan MC Gregor Robert de Niro Tom Hanks Actrices vind ik moeilijker. Heb laatst wel een hele goeie van Angelina Jolie gezien. Vindt haar meestal wat over de top, maar dit was een mega mooie film: Changeling. Over haar zoontje die ineens wordt vermist. TIP! Vet goed geacteerd!
Leuk onderwerp zeg. Mannen: Nicholas Cage Brad Pitt Edward Norton Vrouwen: Angelina Jolie Charlize Theron
Man: Kevin Spacey Vrouw: moet nog geboren worden vrees ik, kan zo niet iemand bedenken die ik in meerdere films goed vond.
Mannen: Gerard Butler (mijn favoriet op dit moment en moest nieuwe Bond worden vind ik) Brad Pitt Will Smith Johnny Depp Vrouwen: Charlize Theron Halle Berry Hillary Swank (Boys don't cry, echt waw geacteerd)
mannen : Will Smith , Al Pacino , Clive Owen , Christian Bale , Jack Nicholson en Vince Vaughn Vrouwen : Sandra Bullock , Kirsten Dunst , Nicole Kidman en onze eigen Carice van Houten.