Een gps horloge is een horloge met gps. Een smart watch is echt een verlengstuk van je telefoon, dus berichtjes komen er op binnen, je kunt ermee een telefoongesprek opnemen, het is een spothorloge, etc. Ik heb zelf een apple watch series 2, deze heeft ook gps.
Ja dat bedoel ik net niet. Te kinderlijk voor mijn zoon. Het gaat me erom dat ik hem kan bellen / whatsappen / weet waar hij is en dat er een noodknopje op zit... en liefst nog waterdicht (vandaar dat ik dacht aan smartwatch ipv gps tracker).
Een smartwatch werkt alleen icm telefoon. Dan heb je dus juist zo'n gps horloge nodig, die heb je ook met belfunctie geloof ik.
Je hebt dan een gps horloge nodig. Wij gaan er een via ali bestellen maar weet even de link niet. Mn schoonzus moet die nog doorsturen. Mn nichtje heeft er een. - Je kan er 5 nummers inzetten die het kind kunnen bellen. Niemand anders. Dus papa, mama, oma, buurvrouw ofzo. - Je kan er 2 nummers inzetten die het kind kan bellen. Ze duwen dan op t sos knopje. Die schakelt automatisch naar de ouders gsm. Moet je wel beltegoed opzetten dan. - De horloge kan je zo instellen dat jij op de gsm een signaal krijgt dat de horloge af is en dat hij buiten het speelgebied speelt. Dit kan ik me herinneren Als ik de link heb zet ik m neer. Hier kosten ze rond de 50 en op ali rond de 15...zei mn schoonzus dan. Ps. die van haar is absoluut niet kinderachtig. Gewoon een kleur en met een scherm waar digitaal de tijd op staat.
Mijn vriendin heeft er 1 voor haar dochter van Belio met belfunctie. https://www.vouchervandaag.nl/GPS-tracker-kinderhorloge-kind-horloge?gclid=CjwKEAjwqIfLBRCk6vH_rJq7yD0SJACG18frBXbgd3VGu5ZemnIQSgm8Okl60aE1ySn5q7v40bFFexoCQp3w_wcB