Sanne Vogel Tjitske Reidinga En tja beetje saai hoor maar Jan kooiman is zo knap dat ik het met hem niet zou durven doen. He gelukkig maar. Mark van Eeuwen is ook fijn!
Die vind ik Nederlands mooiste. Daar zou ik nog wel van kunnen gaan twijfelen Ik zag laatst een hele mooie BN'er op tv. Echt WoW. Maar het heeft zo n indruk gemaakt dat ik alweer vergeten ben wie hij was. Ik vind Victor Mids ook wel een leukerd.
Ik hou absoluut niet van mooiboys. Jan Kooiman en co vind Ik dus echt geen fluit aan. Eric Corton daarentegen... Daar wil ik wel een hele rol beschuit mee eten Bekijk bijlage 537404
Geen zin om te Googlen hoe ze heet: de vrouw van de Jumbo-reclame heeft een hele mooie uitstraling vind ik. Edit: ik wilde het toch persé weten, ze heet blijkbaar Maike Meijer..
Misschien een beetje, maar wel een nonchalante en met een attitude, dat maakt haar juist wel weer mooi.
Geraldine Kemper Kim Feenstra Renate Verbaan Susan Visser Chantal Janzen Manuel Broekman Chris Zeegers Dennis Weening Dave Roelvink
Ik vind Sophie Hilbrand ook een mooie vrouw. Juist nu ze wat ouder begint te worden. Geen opsmuk, prachtig. Bekijk bijlage 537409
Ws niet zo voor de hand liggend, maar ik vind Radmilo Soda een mooie man met een karakteristieke uitstraling. Verder vind ik Angela Groothuizen een mooie en stoere vrouw.