Ik moet weer eens de Story kopen denk ik. Heb serieus geen idee wie 99% van de genoemde BN'ers zijn, en een aantal van degenen die ik hier zou noemen zijn reeds lang niet meer onder de levenden (Inmiddels 20 jaar weg uit Nederland, dat helpt niet)...
Antonie Kamerling bijvoorbeeld. Vond ik echt een lekker ding. Guusje Nederhorst heeft me ook geraakt. Van de levenden: Hennie Vrienten vond ik als tiener een lekker hapje. Verder zo gauw even geen idee, moet even nadenken...
Ik vind eva van de wijdeven een heel mooie vrouw. Met Michiel huisman zou ik wel een beschuitje willen eten.
Ik vind Eric Corton er best leuk uitzien, maar hij heeft zo'n enorm hoofd. Als me dat eenmaal is opgevallen, dan kan ik niet meer naar hem kijken zonder aan dat grote hoofd te denken
Die is inderdaad ook erg lekker! En nog super aardig ook, je hebt ook van die BN-ers die zichzelf heel wat vinden, daar heb ik echt een hekel aan.
Ik wist het ook zo even niet maar wilde Antonie Kamerling noemen inderdaad . En Linda de Mol vind ik een leuk mens. Ga nog even verder nadenken . Vind Douwe Bob ook wel leuk trouwens. Oh en Furtjuh vind ik leuk. Is een vlogger (en homo ) Anniko van Santen vond ik trouwens ook altijd leuk, maar die is oud (ouwelijk) geworden vind ik!
Ik vind de koffietijd dames erg mooi, alle drie. Verder Caroline de Bruijn inderdaad, Ellen Ten Damme, Merel Westrik, Eva Jinek, Marjolein Keuning, Sophie Hilbrand, Bridget Maasland. Vrouwen worden eigenlijk steeds mooier naarmate ze ouder worden Met een Doutzen Kroes heb ik helemaal niks. Te afgetraind, net iets te schrikachtig, met getuite lippen, in de lens kijken, nee..niet echt spannend.