Mag ik vragen heb je een naamsverandering gedaan of een nieuwe profiel in 2011 aangemaakt? Edit: te laat ik zie het net al
Hahaa klopt! En als jij nog een dochtertje zou krijgen, dat ik nog een hele knappe Tim in de aanbieding heb
Heb trouwens (voor mijn gevoel) niet echt problemen met iemand (hun misschien wel met mij hoor). Ik denk zelf altijd maar zo; in het 'echte' leven ben ik het ook niet altijd met iedereen eens en dan nog kan ik er mee door één deur. Dat geldt ook voor hier. Er zijn wel echt leden waar ik constant mee overhoop leg, denk dat deze dat zelf ook wel weten. Die vind ik dan even niet te pruimen. En dan nog kan het prima zijn dat ik er op het schoolplein in een deuk mee lig.
Hihi, dat geloof ik meteen hoor! Zo komt ze nu ook over. Ik vond Jeem ook niet stom ofzo, gewoon soms wat minder leuk, maar met Saja heb ik dat niet. Er zijn wel leden die ik wat minder leuk vind, maar idd wat Partyrocker ook al zegt, je kan niet iedereen leuk vinden.
Shaddixxx, PartyRocker, Cygnet, Strijkkraal, Micchan en Saja zijn degene die ik het meest leuk vindt op ZP, al ben ik meer een lezer geworden dan een meeschrijver