Wederom bedankt dames, doet me erg goed haha Zal zelf ook even een lijstje maken.. Leden die leuk kunnen schrijven/met veel droogheid: - Partyrocker - Devilschase (of zonder s ertussen? ) - Joycey - Booey Leden die altijd meegaand en respectvol overkomen: - Marnat - knap - pluisje19 - Saja87 - DarkAngel25 - Miss Mac Leden waarvoor ik veel respect heb: - Lov23 - Smnee - Kletskoek - Mamabri - Lioness - sjors75 Leden waarmee ik graag schrijf en die me aan het lachen kunnen maken: - Iedereen in het Zwanger worden 2014 topic Leden waarbij een discussie lekker wegleest: - dirksmama - tuc - bosi333 (hoop dat ik het goed geschreven heb..) Leden die ik niet echt onder een bepaalde categorie kan plaatsen: - Aszz (Hilarisch die droge plaatjes bij discussies) - Sannebc (Fijn dat ze terug is! Vond het erg jammer toen ze weg was) - Shaddixxx (M'n allerliefste zus <3) En ben er waarschijnlijk nog een enorm aantal vergeten.. Heerlijk forum dit!
Foei!, mij vergeten..... Nee, ik vergeet ook de helft, zag Smnee nog staan en Saja en echt, ik vergeet gewoon de helft die ik eigenlijk zou willen noemen
Ik vergeet er ook velen. Ytest, umn85, aszz enz,...vallen me ook vaak op maar ik weet nooit wie wat typt. Ik lees vaak hele topics zonder naar de namen te kijken Mamabri, kwebbel85? En nog velen vallen me ook op maar idem als hierboven En het hele januari/decembergroepje vind ik leuk
Vind de meeste wel vriendelijk en mee gaande overkomen. Pluisje reageert altijd leuk in de wat wil ik kwijt topic. lioness74 vind ik een toppertje en Seinas ook. Beide sterke vrouwen. Saja lekker recht voor de raap maar respectvol En er zijn er een paar waar ik totaal niet mee kan opschieten. ( en zij waarschijnlijk ook niet met mij). En net het topic gelezen wat nog al heftig afgelopen is. Maar snap zeker waarom Umm85 een standpunt wilde maken. ( wel het verkeerde topic)
En ik vergat jou zo als ik vast en zeker nog een paar vergeet. We hebben de zelfde leeftijd ongeveer net zo als lionnese en vind dat ( leuk) Niet omdat ik meer ben dan iemand van 20.
Ik lees vele topics zonder het besef wie het schrijft, maar de meeste namen die genoemd worden ken ik inderdaad wel.
Oja dobbel en knap. Ook eerlijk. Overigens hoef ik het niet altijd met iemand eenste zijn om ze toch leuk te vinden.
Ik vind een aantal leden "leuk om te lezen". Oa bosi333, umm85, assz, de snoopy's (1979 en 1983), cygnet, adi en dan vergeet ik er vast nog een paar.
Nee is ook niet omdat je meer bent dan een ander, maar doordat je vanwege je leeftijd en andere opvoeding anders naar dingen kijkt dan iemand van 20. Ik bedoel, mijn oudste wordt over 2 weken 17, de jongste is nog geen 2, die zijn gewoon nét iets anders opgevoed (door mij ) dan ik door mijn ouders.
Opvallendste: Tuc partyrocker Saja umm85 Mamabri Joycey Devilschase assz Dirksmama Chaii En volgens mij is Micchan heel lief/leuk (iedereen hier wel trouwens hoor) Cygnet, bosi333, Rozemarijke (?) en voormalig lid Zogelukkig komen bij mij altijd erg slim over.
Dames waarvan ik de reactie graag lees en waarvan ik regelmatig de mening deel; Cygnet Rozemarijke Tupp Dirksmama
Diep respect heb ik ook voor knap. Ze is altijd eerlijk over haar situatie, neemt tips altijd ter harte en weet het toch maar (grotendeels) alleen te rooien met haar kids!
Wat leuk, ik word ook genoemd Wat me zo te binnen schiet, Partyrocker, Mamabri, Micchan, Kletskoek, Booey, Dirksmama... Poeh, ik vergeet er een hoop denk ik. Ik vind veel van jullie leuk
Toen ik net moeder was las ik altijd de tips van Dirksmama. Onder haar naam stond 'expert member' en ik dacht dat dat betekende dat ze een expert was . Wist ik veel dat het op het aantal berichten sloeg... Maarre, vond het wel kloppend, veel van haar geleerd!