Jaweeel! Alleen ik vergeet elke keer wat je oude naam was.. Maar zodra ik 'm lees of iets zie wat er op lijkt, is het meteen PARTYROCKER
Jawel! Ik weet het nog. Lioness74 is ook niet mijn eerste naam hier, maar volgens mij is dat wel algemeen bekend
hahaha ik leefde heel lang onder de naam behappy OEPS sst maar toen ineens was daar mijn eigen tante hier :O OMG ik schrok me dood ! voor dit account had ik ook een account met Behappy maar die heb ik toen laten verwijderen omdat ik hier nooit meer kwam
Jaaa! Jouwe weet ik dan weer wel, lioness *Zit nog steeds na te denken over die van Partyrocker en wordt nu ongelofelijk chagrijnig dat het niet naar boven komt borrelen*
Okay, nu schaam ik me echt helemaal dood, maar ik had dus ECHT niet door dat jij het was.. Miste je wel al in het topic en zag je verder ook nergens voorbij komen, maar dit was niet zo gauw in me opgekomen.. *Schaaaam*
OHJA! *Kan weer opgelucht adem halen* Dat gerel (want daar kwam het zo ongeveer wel op neer) over je avatar herinner ik me nog wel goed inderdaad, vond dat zo verdrietig en gemeen..
Lioness herkende ik echt gelijk toen ze onder haar andere naam kwam. Geen twijfel mogelijk. De manier van reageren, de banner en het onderschrift.
Volgens mij dacht ik toen 'Nee he, niet weer iemand die dezelfde avatar heeft als iemand anders, dat is altijd zo verwarrend..' Daar heeft men bij mij dan weer nooit last van
Ik heb dat dus echt niet, ik zie het nooit van een ander, totdat zij haar vorige naam zegt en dan begint er (langzaam) een kwartje te vallen Ik hou het gewoon simpel, ik blijf bij mijn naam