Banner en onderschrift heb ik bewust zo gelaten. Ik was eerst mamakelly. Dacht eigenlijk wel dat iedereen dat wist haha. Partyrocker: ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ik reageer dan, omdat je dat gelijk herkende. Ben gewoon benieuwd hoe ik overkom dan, zeg maar.
@lioness Misschien mis ik je bitchfits zo nu en dan hoor, maar ik vind je altijd in je reageren heel lief overkomen. Nouja niet lief (ook wel), warm en rustig. Dat is misschien een betere beschrijving.
Parttimer jou ken ik ook nog wel van je andere naam en ook van je prachtige avatar... Ik vond die hele discussie toen ook belachelijk....
Parttimer hahahaha. Nu kan je mij opvegen. Misschien vind de rest het totaal niet grappig, maar zo lekker droog . Damn you autocorrect .
BERUCHT ? IK waarom ik ben zo lief .. haha pff ik zit al de hele week met een rok in me maag ik heb maandag een begrafenis ..van een meisje wat verdorie nog geen 1 jaar is geworden !!
'' Heh bah van een bekende dus? Mag ik vragen wat er gebeurd is? Of eigenlijk zijn dat ook mijn zaken niet! Het is al vreselijk genoeg. Bah, veel te jong!
Ooo man ik snap het nu pas. Ik dacht echt dat je een rok moest uitzoeken voor de begrafenis. Stom stom stom. Echt autocorrect is nog slimmer bezig als ik dat ben hoor
Sterkte! (met of zonder rok !) Ik heb hier nog nooit eerder een account gehad - en was ook niet van plan om dat nog te doen verder ook. En een topic als tegenpool met mensen die je niet tof vind, lijkt me wel grappig Ik heb 2 mensen op de nominatielijst, muwahaha! Maar ik zal ongetwijfeld bij hen er ook wel op staan
Ja ze is geboren met een hartafwijking , veel operaties gehad naar het buitenland gegaan voor een harttransplantatie maar helaas , we hadden zoveel hoop maar kregen vorige week het verdrietige nieuws te horen
ik moet eigenlijk al naar bed morgen komt de telefoon-maak-meneer mijn telefoon eindelijk terug brengen om 8u al :O normaal zit ik dan nog op de bang in mijn slaap outfit met een boesboes kapsel