Ahh gos wat onwijs triest. Zo'n meisje met een heel leven voor zich. ' Joyceyyy, Ook nieuwsgierig nu!
ja echt vreselijk triest, de 11 maanden heeft ze eigenlijk continu in het zkh doorgebracht . pff dan besef ik nogmaals hoe gezegend ik ben met een gezond kind
ik heb trouwens ook zo iemand die echt op mijn zwarte lijst staat hier .. haha echt vre-se-lijk gewoon .. elke keer als ze weer wat neer zet denk ik ..niks typen gewoon je handen van het toetsenbord houden..rustig aan haha
Ik denk dat ik op heeeeel veel dames hun zwarte lijst sta. Of op zijn minst grijs. Niet iedereen vind mij aardig. Jammer, want ik heb zoveel liefde te geven <3.
Memmories sterkte! Nooit leuk dat soort dingen. Zwarte lijst ik heb er ook wel een paar hihi. En lov en smnee jullie komen er niet in voor hoor
Mee eens, die gaan ook al een tijdje mee op dit forum en lezen volgens mij vaak dezelfde topics als ik, deel ook vaak hun mening. Er zijn er nog wel meer hoor, als ik de namen lees, dan denk ik 'oh ja', maar nu kan ik er even niet op komen. Dan is er nog wel een rijtje van zo'n 5 personen waarvan ik de berichten zelden nog lees of op reageer, die schreeuwen om aandacht, willen hun mening door de strot van een ander duwen of hebben gewoon absurde gedachtenkronkels.
Ow, jij hoorde ook in mijn rijtje. Volgens mij een beetje "de oude garde", mensen die een jaar of 4/5 terug heel actief waren. Wendyp toen ook, maar die is al een tijdje niet meer actief (volgens mij?) en Hanneke (maar die zie ik ook vrijwel nooit meer). En vast nog een heleboel die ik nu vergeet.
Ik sta wel bij veel mensen op zwarte lijst (denk ik) Waarschijnlijk vooral vanwege mn vorige naam.. Vind mezelf nu best lief in vergelijking met drie jaar terug