Waarom zet iemand het niet gewoon 10 sec. hier neer Volgens mij is iedereen nieuwsgierig. Zelfs ik word er nieuwsgierig van
Joh! Echt niet? Die heb ik er zelfs uitgehaald, ook al schrijft ze nu compléét anders dan voorheen. Weet je wat ik ook een keer heb gehad? Dat ik iemand op facebook had die ik echt ontzettend aardig vond (en vind!) en waar ik op ZP dus een enorme hekel aan had. Ik was echt geschokt toen zij vertelde wie ze op ZP was
Nou; ik weet het nu ook Ik heb eigenlijk nog steeds geen idee wie nou wie is en waarom die voorgaande kloons/gebruikersaccounts zo bijzonder zijn - maar ik werd in ieder geval niet buitengesloten !!!! Dat vond ik nog het meest spraakmakend. Dat gaf mij een warm gevoel Al was Kippie-freaking-kip koningin Maxima !!!
De vriendin van Lange Frans heeft hier toch meegeschreven? Niet dat ik haar zou herkennen op straat, maar het schijnt een BN-er te zijn
Nou nu weet ik het maar wist het daar voor echt niet *volgens mij hebben wij wel een gezamelijke FB vriend haha*