ik ben ook wel benieuwd wie jij ooit was en van kletskoek ook! Althans, ik heb van jullie het vermoeden dat dit niet jullie eerste naam is hier.
Ik heb echt geen flauw idee... maar ik ben dan ook heel slecht in namen. Sommige namen blijven natuurlijk wel hangen
Niet alle pagina's gelezen hoor dames dat is me even te gek. Maar degene waar ik nu even op kan komen die ik het meest opvallends vind. Deesdees, babbi, marnat, rogiluli (of hoe schrijf je het ook alweer) lov23, ytest. Er zijn er nog wel een aantal, maar daar kan ik niet opkomen op dit moment. Vind het ook bijzonder ondanks de moeilijke tijd die sommige mee maken dan toch zo klaar staan met advies en altijd reageren. Neem ik mijn petje voor af.
Ik vind het zo knap dat jullie al die namen onthouden en dan ook nog de vorige namen onthouden. Ik kom niet erg veel verder dan Adi (een drieling van bijna dezelfde datum als mijn oudste valt op) en Dirksmama omdat Dirk echt een familienaam is bij mijn vader. De meeste andere namen vergeet ik erg snel weer. Voordeel daarvan is dat ik niet bij het begin al meteen vooringenomen aan een reactie begin te lezen, nadeel is dat ik dus niet direct de leuke reacties kan terugzoeken. Ik let eigenlijk vooral op avatars en onderschriften. Sommigen raken mij heel erg, in een paar woorden een hele medische geschiedenis lezen vind ik heel ingrijpend en mooi, bij sommige lach ik gewoon hardop. Het is dan wel heel gek als ik iemands onderschrift fantastisch vind en de meningen in een topic dan helemaal anders zijn dan die van mij. Het heeft ergens iets bevreemdends als we wel dezelfde humor hebben, maar geheel andere visie op voor mij essentiƫle zaken. Maakt zo'n forum wel erg leerzaam. Zo was ik oprecht verbaasd over de hoeveelheid dames die in het kerk en kinderen topic aangaven regelmatig naar de kerk te gaan. Ik ken namelijk niemand die regelmatig naar de kerk gaat, dus dat is best oogopenend. (is dat Nederlands?)
Weet je wat ik jammer vind? Nu vind ik het jammer dat we allemaal dezelfde naam hebben genoemd. Het zou grappig zijn om telkens een andere naam te noemen ! Kippiekip is... En dan noem je gewoon de eerste de beste naam op die in je op komt, whahahaha.