De meeste vaste mensen hier onthoud je gewoon maar die er momenteel echt uit springt is Joyce. Haar schrijfwijze is geweldig! En volgens mij van partyrocker en devilschase ook. En de meeste die hier genoemd worden springen er allemaal op zijn/haar manier uit in positieve zin
Ooo wacht! Rozemarijke blijf ik mij altijd herinneren. Heb ik haar wel eens verteld, maar zij heeft mij zo gerustgesteld met mijn bloedverlies in het eerste trimester en een onzichtbaar vruchtje met 4w5d. *Uhuh, ja serieus, dat werd onzichtbaar genoemd*.
Dacht meld het nog een keer! Je was echt een grote hulp toen en dat vond ik super lief. Kan mij ook het bedankt topic herinneren voor jou toch? Destijds.
Als je zelf eenmaal eea hebt meegemaakt op dat gebied en artsen gaan dan van die harde beweringen doen.... dan kun je niet anders dan een ander geruststellen Een bedankt-topic voor mij? Nee, dat was wel echt voor iemand anders denk ik
En nu ben ik wel heel erg benieuwd wie jij was/bent haha. Strijkkraal ook ik zie nu pas dat je bevakken bent! Van harte gefeliciteerd met julli dochter!
Uiteraard En wauw, wat word ik onwijs veel genoemd zeg! Heb echt nooit gemerkt/gedacht dat ik zo opviel, en nog in positieve zin ook.. Ben er wel ontzettend blij mee, bedankt allemaal! Bijna goed! Lief
Ik heb evn teruggelezen, in het wwjk-topic herken je d'r meteen . Leuk dat je terug bent! @Strijkkraal: gefeliciteerd!
Wat lief En ook wederzijds, jouw doorzettingsvermogen daar heb ik heel veel respect voor! Daarnaast schrijf je super!