Ik heb geen idee Ik zie soms bepaalde namen terugkomen maar ik onthoud het verder niet echt. Bovendien ken ik jullie niet genoeg om hierover te oordelen Maar jullie zijn vast allemaal heel lief
He, wat een verademing een topic waar de dames elkaar becomplimenteren!!! Grappig al die namen die je zo vaak tegenkomt, je gaat ongemerkt met elkaar mee leven. Je weet niet eens wat voor gezicht er achter zit enzo maar het is toch fijn dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten qua zwanger worden/zijn om elkaar een beetje te steunen!
Ik moest even nadenken maar weet nu ook meteen wie Whysteria is. Dacht dat je niet meer terug zou komen je hebt het niet lang volgehouden he
Degenen die ik aardig/leuk vind (vergeet vast een paar mensen sorry alvast): Aszz chilleke cygnet tupp (zei ik dus daarstraks al) Bosi333 Loetje sydneys sugarblossom snoopy1983 En 2 leden waar ik het laaaaang niet altijd mee eens benmaar wel erg waardeer: Umm mamaR
Wijs nog wel, wow. Zo voel ik me meestal niet. Toch leuk om te lezen dat mijn reacties wel op prijs worden gesteld door een aantal mensen. Zit ik hier niet voor niets mijn tijd te 'verdoen'. Ik vind dit trouwens in zijn algemeenheid een fijn forum hoor, ook al gaat het er (o.a. door de rondspetterende hormonen) soms wat fel aan toe. Zeker nu ik met verlof ben, zit ik hier misschien wat te veel. Maar ik heb toch ook best vaak iets waarvan ik denk "Hé, dat vraag ik op het forum even." En dan krijg je toch meestal wel reacties waar je wat mee kunt. Erg fijn, zeker als je niet veel mensen om je heen hebt met kinderen in dezelfde leeftijdscategorie.
Strijkkraal Heb met tranen in mijn ogen je topic gelezen toen je zwanger bleek. Geweldig om te lezen dat jullie nu een prachtige dochter hebben! Whysteria zag laatst in het wwjk topic al aan de foto wie je was welcome back.
Baby90 of bambi90 ik weet het niet meer ben slecht in namen, in ieder geval een meid met stiefkindje(s) en tussen de ex van partner en hun gaat het af en toe nogal dwars. Verder; Lioness, knap rozemarijke ze hebben allemaal wel iets wat me bij is gebleven zullen er vast nog meer zijn.
Woow, dit zie ik nu pas...(ach ik ben nog helemaal aan het genieten dat ik hier al een aantal keer genoemd word..) Maar we hoeven het ook niet altijd eens te zijn hè, anders zou het ook maar saai zijn. Maar ik vind het wel byzonder dat je mij ook noemt..
Strijkkraal ik lees dat je bevallen bent, van harte gefeliciteerd, toen ik las dat je zwanger was kreeg ik zo'n brok in mijn keel. Geweldig om te lezen dat wonderen bestaan!
Ik zie trouwens dat dirksmama hier ook een aantal keer genoemd wordt (oa door mijzelf). Ben eigenlijk wel benieuwd wie haar favoriete zp-ers zijn.