Wie vind jij het leukste, opvallendste, slimste (etc.) Zp-lid?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ytest, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb geen idee ;) Ik zie soms bepaalde namen terugkomen maar ik onthoud het verder niet echt. Bovendien ken ik jullie niet genoeg om hierover te oordelen :p

Maar jullie zijn vast allemaal heel lief :D

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat een lief topic is dit :)
    Ook wel eens leuk ;)

3. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    He, wat een verademing een topic waar de dames elkaar becomplimenteren!!! :p

Grappig al die namen die je zo vaak tegenkomt, je gaat ongemerkt met elkaar mee leven. Je weet niet eens wat voor gezicht er achter zit enzo maar het is toch fijn dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten qua zwanger worden/zijn om elkaar een beetje te steunen! :)

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik moest even nadenken maar weet nu ook meteen wie Whysteria is. Dacht dat je niet meer terug zou komen :D je hebt het niet lang volgehouden he :p

5. tuc

tuc Niet meer actief

#125 tuc, 3 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2013
    Degenen die ik aardig/leuk vind (vergeet vast een paar mensen sorry alvast):

Aszz
    chilleke
    cygnet
    tupp (zei ik dus daarstraks al)
    Bosi333
    Loetje
    sydneys
    sugarblossom
    snoopy1983

En 2 leden waar ik het laaaaang niet altijd mee eens ben;)maar wel erg waardeer:

Umm
    mamaR

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vraag mij af wanneer de foto's van de mooie landschappen weer komen. En de schapen.
    :D

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wijs nog wel, wow. Zo voel ik me meestal niet. :) Toch leuk om te lezen dat mijn reacties wel op prijs worden gesteld door een aantal mensen. Zit ik hier niet voor niets mijn tijd te 'verdoen'. ;)

Ik vind dit trouwens in zijn algemeenheid een fijn forum hoor, ook al gaat het er (o.a. door de rondspetterende hormonen) soms wat fel aan toe. Zeker nu ik met verlof ben, zit ik hier misschien wat te veel. Maar ik heb toch ook best vaak iets waarvan ik denk "Hé, dat vraag ik op het forum even." En dan krijg je toch meestal wel reacties waar je wat mee kunt. Erg fijn, zeker als je niet veel mensen om je heen hebt met kinderen in dezelfde leeftijdscategorie.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik nu ook! En het enige wat ik kan zeggen is: YESYESYES! Vond het zooo jammer toen.. :(

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nu lees ik dit en denk ik oja, die ook en die ook. Ik vergeet altijd namen :)

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Strijkkraal Heb met tranen in mijn ogen je topic gelezen toen je zwanger bleek. Geweldig om te lezen dat jullie nu een prachtige dochter hebben!

Whysteria zag laatst in het wwjk topic al aan de foto wie je was ;) welcome back.

11. A2CA

A2CA Niet meer actief

Baby90 of bambi90 ik weet het niet meer ben slecht in namen, in ieder geval een meid met stiefkindje(s) en tussen de ex van partner en hun gaat het af en toe nogal dwars.

Verder; Lioness, knap rozemarijke ze hebben allemaal wel iets wat me bij is gebleven zullen er vast nog meer zijn.

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Echt hè :D

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Heeee welkom terug!!;):D;):D
    Ik miste je al...:)
    Je weet dat ik jou ook altijd graag zag hier!;)

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dank je wel Lovely! En alle anderen! Dank je wel voor de felicitaties :):)

15. lioness74

Woow, dit zie ik nu pas...:)(ach ik ben nog helemaal aan het genieten dat ik hier al een aantal keer genoemd word..:D)

Maar we hoeven het ook niet altijd eens te zijn hè, anders zou het ook maar saai zijn. Maar ik vind het wel byzonder dat je mij ook noemt..:)

16. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Speciaal voor jou ;):D:

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Strijkkraal ik lees dat je bevallen bent, van harte gefeliciteerd, toen ik las dat je zwanger was kreeg ik zo'n brok in mijn keel. Geweldig om te lezen dat wonderen bestaan!

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

ha, welkom terug!!

19. lioness74

Ik zie trouwens dat dirksmama hier ook een aantal keer genoemd wordt (oa door mijzelf). Ben eigenlijk wel benieuwd wie haar favoriete zp-ers zijn:D.

20. knap

knap Niet meer actief

Weet het denk nu ook.

Kon je ons toch niet missen:D

Deel Deze Pagina