Moet altijd zo lachen om de schrijfwijze van Joycey, en ook vaak om de topics van partyrocker. De laatste tijd mis ik ook de reacties van Tinateenslipper, weet iemand hoe het met haar gaat? Verder mamabri, be happy, tuc, boeij, chiggy, vind dat deze dames altijd eerlijk hun mening geven maar ook andermans mening accepteren. Verder vergeet ik denk ik behoorlijk wat meiden
Nou, dat zie ik als een compliment... Heel veel sterkte met de aankomende bevalling/ks trouwens... Wat een geweldige aanwinst om naar uit te kijken...
Dankjewel lieve Knap! Mijn rijtje: Knap (bijzonder sterke vrouw) Aszz, Ik zit altijd schuimbekkend op de bank door jouw opmerkingen (van het lachen dus ). Joycey, ik vind jouw schrijfstijl prettig om te lezen en hilarisch
Echt niet? Jij maakt vast een grapje, want zelfs IK weet het, en geloof mij maar, ik ben echt BLOND in die dingen nou ben ik toch wel blond, maar dat doet er niet toe.......
Partyrocker en devilchase en joycej.. wat een humor.. prachtig!! En Ytest, knap en micchan, ja die namen zie je veel haha nog wel meer, lioness, bolkje. Vind de meestel wel aardig. Maar heeeeel weinig die ik niet leuk vind, maar dat ga ik hier niet zeggen
Thanks Senais, jou had ik nog niet genoemd. En Linda86, ook omdat ze volgens mij uit de buurt komt waar mijn man vandaan komt en ik een tijd heb gewoond. Bedankt Whysteria ( leuk gevonden btw ), je haardmantel verraadde je.
Ik vind joycey's schrijfstijl errg grappig, en partyrocker btw! Imensa en chaii vallen me op vanwege de bewonderenswaardige lichamen
Ja. Hoewel sommigen (inclusief mijn vriend) eerder zouden beweren dat ik op een andere planeet woon. En ik kan ze geen ongelijk geven...
Haha, net te ver op de fiets, heb geen rijbewijs en ov sluit dan weer net niet lekker aan tussen beverwijk en jouw woonplaats!
Zie je, ik wist het! Een lid die ik hier niet mag vergeten is consider! Zij heeft mij een keer heel gelukkig gemaakt! Iemand met een gouden hart!!!