Hey meiden, Mijn man heeft net een nieuwe baan. Nu moet ik zijn overuren invoeren in een door het bedrijf aangeleverd excel bestandje. Alles netjes ingevoerd en via de mail verstuurd. Nu kreeg ik een reactie terug dat ze het niet kunnen openen omdat het een xlw bestand is en het moet xls zijn. Maar hoe krijg je dan dat xls? Alvast bedankt. Minniemouse
kan je niet kiezen bij opslaan hoe je hem op wil slaan? bij word heb je ook doc en docx en dat kun je ook niet overal openen.
misschien een verouderde versie? Dan zou je m op kunnen slaan als 97-2003 bestand, te vinden bij opslaan als. maar zeker weten doe ik het ook niet... succes!
Er staat alleen een diskette plaatje bovenin de balk en geen opslaan als......gggrrr wordt er zo kriegel van he. Op dit soort momenten baal ik ervan dat hij niks van computers weet. Manlief weet nog niet eens waar t aanknopje zit........
je hebt toch wel een balkje bovenaan waar bestand, bewerken, beeld, invoegen e.d. staat? opslaan als staat onder het tabje bestand.
je moet niet daarop klikken, maar op het office logo linksbovenin naast de disketteteken, dan kan je kiezen: opslaan als, en dan kan je in de balk kiezen voor: .xls bestand Niet iedere excel heeft de tabbladen bestand, invoegen etc Excel 2007 heeft bijvoorbeeld Start, invoegen, Pagina indeling etc
kan je controleren door in je documenten op het document te gaan staan en dan rechtermuisknop. Dan zie je wat voor bestand het is, of het bestand naar jezelf mailen, dan zie je het ook staan.
jaaaaa heb m naar mezelf gemaild en nu komt er wel xls achter te staan.....ooooo ben zo blij......kan ik eindelijk naar mn warme bedje want ben gebroken! nu wachten op een mail terug. en hopelijk is alles nu wel goed. meiden superbedankt!