goedkope kerstspullen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimi1, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    hoi dames!

Ik wil graag m'n huisje versieren maar heb nog niet eens een degelijke kerstboom...;) Aangezien dit m'n eerste kerst is met mijn dochter wil ik m'n huisje toch leuk aangekleed hebben....

Hebben jullie tips waar je goedkoop en leuke kerstspullen heb! alvast bedankt!!:D

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

action, zeeman, cranenbroek.

3. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had wel leuke boomslingertjes bij de Zeeman gescoord en wat leuke frutsels bij de Kruidvat. Veel van de leukste dingen zijn wel nu al weg...

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Bij de Action heb je heel veel, mooie ballen ed voor een leuk prijsje. En verder bij de Xenos, Wibra. En vorige week heb ik bij de Zeeman ook leuke dingen gekocht voor de kerst. Voor een paar tientjes kom je al een heel end!
    Bv een guirlande met lampjes, balletjes en andere versiering ophangen, 1 of 2 kleine (echte) bomen versieren, spuitsneeuw doet het ook alijd leuk. Wat water in een vaas die je al hebt, nepsneeuw erop en daar wat ballen op. Zelf een kerstukje maken van een 'kerstboomtak' met wat kerstballen en kaarsjes. Een vaas met lampjes en ballen... Enz.

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    sorry wist ik niet..dan mag deze wel dicht.... dan kijk ik daar even!;)

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb net een kerstboom neppe bij de kringloopwinkel gehaald 8 euro ziet er super uit

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik heb ook leuk spul bij de Wibra gezien!

8. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ok bedankt! Deze week eens overal kijken action, wibra, kringloopwinkel voor een kerstboom iid een goede optie...

9. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Bij Leenbakker heb ik vorig jaar een pakket gekocht met ster voor bovenop (als piek), ballen en slingers. Alles van plastic, maar wel goedkoop en valt niet stuk als de kleine er per ongeluk aan zit.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113

Deel Deze Pagina