het is jammer dat ze deze schoenen zo gefotograffeerd hebben en niet met een voet erin mijn zus heeft ze namelijk (mt38) en uhm dan zijn ze best gaaf!!!! maar dat ze me deze foto stuurde dacht ik ook gadverdamme! tot ik ze om haar voet/been zag
nou ja ik denk dat dit iets meer is voor iemand die wat extravagant is (zeg ik dat zo goed) ik hou ook van aparte dingen maar dit gaat me te ver
Ik denk dat niemand meer durft te zeggen dat ze het mooi vindt. Na deze reakties zou ik dat ook niet doen
walgelijk, alledrie! maar als iemand ze aan zou hebben dan zou ik dat niet hardop zeggen hoor, dan laat ik je wel in je waarde
Ik vind ze helemaal niet zo lelijk.. Niet dat ik ze zou kopen, maar dat heeft meer te maken met de hoogte van de hak en de lengte van de laars, waardoor hij wat mij betreft niet heel mooi onder een rokje staat.. en ik heb niet zoveel kleding om ze mee te combineren Maar ik vind dat ze vooral heel vreemd zijn gefotografeerd, want volgens mij staan ze gewoon heel erg anders als je ze aan hebt.. Ik snap het idee wel en ik kan me voorstellen dat het wel heel erg mooi kan staan Nu lijkt het net alsof het heel dun is bij de kuiten, maar dat valt natuurlijk heel erg mee als je ze aan hebt!
zonder benen vond ik ze vreselijk, met benen vind ik ze best aardig, misschien in een andere kleur (paars?) en iets kleiner hakje en veel kleiner prijsje dat ik er misschien wel in zou stinken...
met benen gaat het wel. zal ze zelf niet dragen maar iemand die het staat... ach kan er wel mee leven
Ja idd met benen erin wordt het een heel ander verhaal. Niet dat ik ze dan mooi vind, maar niet zo afstotend als op die andere foto.