de laarzen vind ik echt wat voor zo een paaldanseres en die sokslippers echt wat voor jezus,kan hij over het water lopen zonder zijn kuiten nat te krijgen sorry
Huh... er klopt helemaal niets van die schoen! Wie heeft er nou zulke grote voeten, en dan zulke smalle benen/enkels daarboven ?? Is het niet gewoon een plantenbak voor mensen met een schoenenfetish ofzo ?
Het idee is niet lelijk, maar de uitwerking had wel wat mooier gekund.. Heel wat mooier. Voor een feestje dan best geinig.
*over de grond rolt van het lachen, ook al lukt dat niet met dikke pens* Whahahhahahahahahahahahahahaha omg!!!
Blegh ik vind de laarzen zonder benen nog net zo lelijk als zonder. Ik vind ze ook ontzettend ordinair... Sorry. Wat ik ook zo afschuwelijk vind zijn Crocs. Soms zie ik echt mensen in hun slobberige joggingbroek en slobber-shirt over straat met van die crocs er onder, die maken het geheel zo leuk af. Type tokkie.
Hahahahaha ik lig hier krom van het lachen @iris crocs zijn wel erg fijn om aan te hebben als je in de zorg werkt Hier een stel bananenschoentjes in de aanbieding hahahaha View attachment 171492
Doe mij dan maar lekker m'n birckenstocks Zijn ook niet ontzettend elegant, maar niet zo lomp als de crocs in iedergeval. Die werden trouwens ook aangeraden voor o.a kappers en verpleegsters!
Oh meiden wat een geweldig topic dit! Ik lig echt blauw hier, fantastisch! Lelijker zijn ze niet geweest denk ik. @Sweetangel: Is dat de versie voor het niet meer zelf hoeven uitglijden over een banaan maar er gewoon instappen?
Wat een vreselijke schoenen zag ik langskomen! OMG Die bananenpumps vind echt humor! Ik heb crocs, maar echt alleen voor op mijn WERK! (zorg) Als je schoenen dan vies worden was je ze af en zijn ze weer schoon