Er is hier iemand op het forum en die heeft ooit in een topic het recept gegeven van die pasta met rivierkreeftjes!!! En ik wil diegene even bedanken, want ik eet het nog steeds regelmatig. Ik heb wel wat dingen naar eigen smaak aangepast, maar MJAMMIE..........wat is het lekker!! BEDANKT!!!!!
Welk recept ??? Heb er ooit wel een opgezet volgens mij, maar ik ken meerdere recepten ! Hmm krijg gelijk trek...
Hm nee ik had een andere ! Eentje met rode pesto en rucola en eentje met rode peper, olie en citroen ! Klinkt lekker, receptje??
Nu ben ik ook wel benieuwd! Ik heb 't destijds ook gelezen kan ik me nog wel herinneren, maar nooit gemaakt en nu dus weer vergeten .
Zou jij dit recept dan weer met ons willen delen???? Ik ben heel nieuwsgierig geworden (en hongerig!)
Ik heb ff teruggezocht, beetje ongeduldig. Het is geplaatst door lob, dus bij deze, ook namens mij: Lob, bedankt! Volkoren spaghetti koken. Uitje fruiten met wat knoflook. Daarna 2 bakjes a 100 gram rivierkreeftjes erbij en een bakje gehalveerde cherry tomaten en dit samen opwarmen. Als laatste een half flesje kookroom light erbij en een beetje laten pruttelen. Deze saus doe je over de spaghetti heen. Beetje peterselie erover, en hebt een heerlijke... magere.. en super snelle maaltijd.
Mmmm...klinkt goed Maar ben toch benieuwd naar de aanpassingen die ts heeft toegepast. Hopelijk komt ze nog even 'om een hoekje' kijken en wil het met ons delen!
Klinkt idd erg lekker alhoewel het een beetje een basisrecept is. Ik houd zelf niet zo van volkorenpasta maar maak het altijd zelf. Wilde vanavond toch al spaghetti gaan eten dus ga dit recept met een eigen twist maar eens proberen.
Ok beetje laat, maar toch nog ff reageren!! Ipv de volkoren pasta, gebruik ik altijd de verse tagliatelle van de AH. De cherrytomaatjes ontvellen altijd in de hete pan, waardoor je van die taaie velletjes door je saus hebt, daarom gebruik ik gewoon trostomaten die ik eerst ontvel en daarna in blokjes snij. Er gaat bij mij altijd extra knoflook in en chilipeper om het wat pittiger te maken. De rivierkreeftjes gaan er bij mij echt op het laatste moment bij, zodat ze alleen warm worden, want anders worden ze snel taai!!
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje te simpel klinken. Kan vast beter. De chilipeper er bij is denk ik al een stuk beter.
Dat was ik! Ik heb ooit een dieet gevolgd en toen at ik dit vaak, ben toen 8 kg afgevallen dus buiten dat het een erg lekker recept is... maakt het je ook nog eens slank . Het is inderdaad wel wat simpel, maar dat was ook de bedoeling van dat topic toen... snelle makkelijk recepten.
Ja, maar dat is wel het makkelijke aan dit recept, en je kan zelf smaken toevoegen die je zelf wilt! Ik vind het juist ideaal, lekker makkelijk en heerlijk om te eten!!! Doe mij nog maar 10 van zulke recepten!!
Nou vooruit, ik zal het eens uitproberen. Ben sowieso toch toe aan nieuwe input. Morgen is er wel een ideale dag voor denk ik.