Arrghhh... is het nu wel of niet?? Zij hieronder... eerste test is moeilijk te zien op de foto (deels ook omdat het met lampenlicht is gemaakt) Dus toen heb ik de 2de foto gemaakt met licht van buiten (echter wel 45 min. later, misschien té lang?) Wat denken jullie???? Mijn cyclus is erg onregelmatig maar ik geloof dat ik morgen mijn NOD zou hebben. Laat me aub jullie bevindingen weten!
Doe anders gewoon morgen nog een KV2v5... dat scheelt je ook in het geld en ze zijn goed betrouwbaar.
Zo'n duidelijk streepje na een half uur... dan moet ie zeker binnen de 5 minuten ook verschenen zijn, denk ik dan. Ben benieuwd naar de cb test...
Jaaa heb cleaurblue gedaan supermarkt had geen digital maar de plus die heb ik binnen 2 min gefotografeerd alleen lukt t uploaden vanaf mn telefoon niet en ik ben niet meer thuis, ik zie een duidelijk kruisje maar heb graag jullie ervaren mening dus zodra ik kan uploaden doe ik dat eff
Ik zie vooral positieve testen! Alleen de bovenste foto, kan ik niet zo goed zien.. (Van die twee boven elkaar)
Hierbij de Clearblue resultaten van vanmorgen, dit keer binnen 2 minuten gefotografeerd Is dit positief, 3-4 dagen voor nod (wisselt nogal) Grappige is dat ik bij thuiskomst aantrof dat de clearblue lijn veel lichter was geworden, en vager..
Vind het toch raar dat ie nu opeens geen streepje meer laat zien (( Ik had graag de eerste test bewaard voor later..Ik doe er van de week nog een, hoop dat die donker blijft!
Hey melkan, volgens mij is die cb ook positief hoor! Ik lees wel vaker dan die streepjes nogal vlug vervagen. Je andere testen zijn ook positief vind ik!