Hallo allemaal, Ik wil graag een nieuw onderwerp aanmaken omdat ik dit niet terug vond op het form. Zelf ben ik al 9 dagen overtijd en tot 2 dagen geleden nog geen positive test inhanden..... het wachten is echt om gek van te worden. Zelf heb ik wel heel duidelijk het gevoel dat ik zwanger ben, ik heb de meeste symtomen wel. Wie wacht nog meer op een positive test al langer dan verwacht? Morgen ga ik trouwens wel testen...... laten we hopen dat mijn gevoel me niet in de steek laat Groetjes Lieke
Hoi Lieke, Erg verwarrend lijkt het me. Ik kan je helaas geen antwoord geven. Veel succes morgen met je test. IK hoop dat je een positieve uitslag krijgt. Groetjes
Ja erg moeilijk bij iedereen heel verschillend...ben zelf al eens 18 dgn overtijd geweest en toch ong geworden Hoop dat het bij jou wel raak is...duim voor je!
Hallo bedankt voor jullie reacties. Ik ben net gestopt met de nuvaring, maar voorde rest altijd een regelmatige 28 dagen cyclus gehad. Ik heb gehoord dat bij sommige vrouwen de hcg waarden later in het urine komt waardoor de test niet gelijk positief lijkt. Debke hoe komt het dat je 28 dagen overtijd was? dat is wel erg lang. groetjes Lieke
Ik ben ook al 16 dagen overtijd.. Ga van de week ook een testje halen. Echt erg is dat he... Ik ga ook op van de zenuwen.... Veel succes...!
Ik heb het helaas ook... precies hetzelfde. Ga vrijdag naar de huisarts want mijn buik is enorm hard en ben emotioneel wrak. Maar ook hier de tests negatief... Ik ben helaas al vaker zolang over tijd geweest, langste was 22 dagen als je uitgaat van een normale cyclus dan. Mijn moeder testte altijd pas na 3 maanden positief dus dit geeft me iedere maand hoop dat dit bij mij ook zo is hihihi
Hallo Dames, Vanmorgen weer getest en nog steeds negatief..................... niet blij, maar we wachten nog maar een paar dagen af. Nee ben niet aan het ontpillen... gebruikte de nuvaring laatste half jaar. Nuage je moeder testen pas na 3 maanden posities hoe kan dat dan? Maar dan is er ijnderdaad nog hoop voor ons Chantal ook al 16 dagen overtijd, ja ik snap dat jij inderdaad op van de zenuwen moet zijn. DAmes laat even weten als jullie een positive test inhanden hebben he succes en hopen dat het wachten beloond wordt! groetjes Lieke
Ook de nuvaring geeft (hetzij vele malen minder) hormonen af in je lichaam die de ontwikkeling van een eicel remmen waardoor je dus geen eisprong hebt ,en ook bij het gebruik van de nuvaring kan het net als bij pilgebruik even duren voor je cyclus zich weer hersteld heeft meid. succes in ieder geval, ik hoop dat je binnenkort een posi test mag hebben.
ik had ook telkens een normale ccyclus 28 dgn. maar mijn vorige zwangerschap had ik opeens een cyclus van 6 wk, dus teste ik pas na 2wk na 28dgn positief. Ik was wel eerst langs de dokter geweest, die zei dta ik nog minimaal 4 weken moest wachten en als er toen nog niets was ik medicijnen zou krijgen. Was dus niet nodig. Veel succes.
Het kan inderdaad 'ontringen' zijn (hihi, nieuw woord?). Daardoor kan je een langere cyclus hebben en/of rare 'symptomen' die je niet kent. In dit geval kan het natuurlijk nog steeds zo zijn dat je zwanger bent, alleen ben je dan minder ver dan verwacht en is je HCG nog niet hoog genoeg om te meten. Maar ook los van het 'ontringen' kan je zomaar ineens eenmalig een langere cyclus hebben. Ik heb het ook een keer gehad en werd toen na uiteindelijk een (negatieve) bloedtest op hcg te hebben laten doen alsnog ongi. Het is heel lastig, maar probeer het even uit je hoofd te zetten en eventueel om de 4/5 dagen een keer te testen. Sterkte, ik hoop dat je snel zekerheid hebt!
*zie banner* Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil en het is nog altijd zo. Ik zit nu op dag 55 en ben sinds enkele dagen Farlutal aan het nemen om m'n menstruatie op te wekken. Ik was er ook zeker van dat ik zwanger was, had àlle symptomen! Geloof me, ik hield m'n lijf voor de gek en andersom! Ik denk zelfs doordat ik er zo op gefocusd ben, dat ik daardoor niet ongesteld word! Lieke, ik vrees ook een beetje dat je aan het 'ontringen' bent. En als je zo om de dag een test gaat blijven doen, ga je nog traantjes laten denk ik. *spreek uit ervaring* Nuage, ga idd eens een keer naar de HA of gyn. Je kan je menstruatie laten opwekken en dan evt de 21e dag een bloedname laten doen om te bekijken of je voldoende hormonen hebt om een eitje aan te maken en/of een eisprong te krijgen. Liefs!
hee elke, wat gezellig, ik zit op dag 55 ik ben dus niet de enige. en jij bent al heel lang gestopt met de pil. jakkes zeg, ik vind dit al super rot. @ ts: ik hoop ook voor je dat je zwanger bent, maar ik had ook altijd een normale cyclus en ik ben nu maar een half jaar aan de pil geweest, daarvoor ook eerder gestopt zonder ontpillen en zie nu. vet overtijd. dus het kan wel helaas. had het ook niet verwacht.
Hallo Elke, Bedankt voor je reactie. Ja dit kan heel goed zijn wat je zegt schrik er ook wel een beetje van. Hoop natuurlijk dat je niet gelijk hebt Alleen denk ik niet dat ik aan het ontpillen ben omdat ik merkte dat de ring voor mij al bijna te weinig hormonen bevatten. werd soms eerder voor mijn nod ongesteld dat later. Het kan wel zijn dat ik misschien te graag wil en misschien dat het daarom uit wordt gesteld. Maar het niet zeker weten is wel het ergste en zo te zien ben ik niet de enigste.... gelukkig kunnen we het zo een beetje met elkaar delen. Strekte allemaal alle ervaring rond dit subject zijn natuurlijk nog van harte welkom. Groetjes Lieke
Hoi Lieke Ik had nadat ik met de pil gestopt was een hele regelmatige cylclus, maar na 6 maanden bleef ineens mijn menstruatie uit, ik blij, om de dag een test, en iedere dag een grotere teleurstelling bij een negatieve test natuurlijk. Ook nog bij de HA geweest, deze kon me pillen geven om de menstruatie op te wekken, maar advies was gewoon af te wachten. Na een dag of 46 eindelijk ongi, maar minimaal. Daarna weer een keer of 3 apparte cyclussen gehad (33,45,22) en toen zwanger. (Helaas niet goed gegaan) Na mijn 2e curretage eerste ongi na 22 dagen en nu zit ik al op dag 23 van mijn cyclus maar nog geen ei gehad. Leuk hè? Zwanger proberen te worden Succes ermee! en hoop dat je wat aan mijn info hebt! Groetjes Susan