Wie vindt Jackie ook een stijlvolle meisjesnaam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door mamaLot, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind het zeker geen chique naam en leuk vind ik hem ook absollut niet. Ik heb niets met Engelse/Amerikaanse namen.

2. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Neej sorry.. Alle Jack Russels hier in de buurt heten Jacky dus doet me meer denken aan een hond.. :):)

3. rodebanaan

21 aug 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ik vind hem niet mooi, maar tja dat ben ik..

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    nee sorry..

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind het een beetje een aso naam, ik denk ook eerder aan de zus van Roseanne :)

6. emje

emje Niet meer actief

ik vind jacky een stoere naam maar zeker geen aso naam

7. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    hihi leuke naam, maar wij hebben dan ook Jack voor onze zoon gekozen. Kort maar krachtig.

8. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ik vind Jackie een beetje.. een hondennaam :) Ik zie geen stijlvolle vrouw voor me.

9. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie optie voor een jongen! Hihi, Jack of Jackie...

10. Caro1

Caro1 Actief lid

26 okt 2008
    123
    0
    0
    Leuke naam en ik moest wel meteen aan Jackie O denken. Ik vind Coco ook een leuke naam (Coco Chanel) maar omdat dat een veto nee is van mn man heet de hond nu zo. Weet je, eigenlijk maakt het niet uit wat anderen vinden. Ik heb bijvoorbeeld iets tegen die top 5 namen. Die zijn leuk maar je hoort ze zooo vaak dat ik het daarom een beetje zielig vind om die te kiezen. Je zou maar bij drie andere Lucassen of Emma's in de klas zitten. Maar als je hier zou vragen of het een leuke naam is, zullen de meesten ja zeggen (het is ook leuk). Ik zou dus lekker je eigen gevoel volgen en gewoon die naam kiezen.

(Ik ben zelfs zo zweverig dat ik geloof dat je intuitie aanvoelt welke naam bij het kindje gaat passen dus waarschijnlijk krijg jij een super stoere stijlvolle Jackie.)

11. mamaLot

mamaLot Lid

31 mei 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke reactie!

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.158
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik moet dan gelijk kennen aan de zus van Roseanne, in die televisieserie. Dus uhm... Niet bepaald stijlvol. Misschien wel stoer. Maar ik ben sowieso geen groot liefhebber van Engelse namen.

13. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Een oud-buurmeisje van ons is inmiddels 10 en heet Jackie (deze schrijfwijze). Ik vind het geen leuke meisjesnaam!

14. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Leuke naam

Deel Deze Pagina