Beetje trots

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mama van Isabella, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Hoi meiden,

allereerst heel erg bedankt voor jullie hulp de afgelopen maanden. Ik was nogal onzeker over de borstvoeding en door mijn vragen hier te stellen en goede antwoorden te krijgen gaf mij dat altijd de stimulans om door te gaan.

Mijn zoontje is bijna 6 maanden en krijgt nog steeds (bijna) volledige borstvoeding en daar ben ik best een beetje trots op.

's Avonds heeft hij alleen niet genoeg aan mijn borstvoeding en wil hij graag een slokje extra. Dit deed ik telkens door voor het slapen gaan nog even te kolven en dat als toetje achter de borst aan te geven maar sinds vorige week ben ik daar mee gestopt. Ik vond dat allemaal iets te pittig worden. Mijn schema is nu eigenlijk als volgt:
    7.00 bv
    11.00 bv
    12.00 fruithapje
    15.00 bv
    17.00 groentehapje (4 maanden potje)
    19.00 bv + fles kv 4 schepjes + klein schepje rijstebloem

Wat vinden jullie van dit schema? Is prima toch? En als ik op deze manier door ga zou ik het best vol kunnen houden totdat hij in ieder geval 1 jaar is. Dat is mijn doel:) Dus op naar het volgende half jaar.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.359
    113
    Je mag ook trots zijn hoor en je schema lijkt me prima. Krijgt je kindje helemaal geen nachtvoedingen meer?

3. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Nee eigenlijk al heel lang niet meer. Hij slaapt al het klokje rond sinds hij 2 maanden is. Af en toe wil hij nog wel eens een nachtvoeding maar dit komt niet vaak voor.

4. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Gefeliciteerd hoor meid, daar mag je zeker trots op zijn! Je schema ziet er top uit!

Veel succes dan maar met het volgende halfjaar ;):D

Deel Deze Pagina