pijn in de buik? bij baarmoeder?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loes83, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hallo,
    Ik heb in augustus mijn spiraaltje laten verwijderen omdat wij graag een kindje willen.
    Ik heb inmiddels 3 rondes achter de rug en alleen voordat ik ongesteld moet worden en de eerste dag menstruatie pijn.
    Nu heb ik sinds gister (vanmorgen hevig ) buikpijn, menstruatie pijn, misselijk.Pijn vooral links. Tijdens mijn menstruatie wisselt dat nogal.
    Afgelopen zondag heb ik seks gehad met mijn man en dat voelde niet heel prettig. Ik dacht zelf dat dit komt omdat ik zondag ochtend pas gestopt ben met menstrueren.
    Ik heb dus net mijn menstruatie gehad.....
    Wie herkent dit? Of heeft dit gehad paar maanden na spiraal verwijdering? Of herkent die buikpijn na menstruatie?

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey wat vervelend voor je dat je dit allemaal voelt. helaas kan ik je niks zinnigs er over zeggen.

ik heb zelf ook een mirena gehad, en 3 maanden na het verwijderen had ik meerdere ( zwangerschaps) kwaaltjes. waaronder ook het niet lekker voelen bij het vrijen. het voelde een beetje alsof mijn vagina wand heel dun was, dit voelde ook erg gevoelig. ik dacht destijds aan een eventuele zwangerschap helaas nooit met een posi test.

dit is de ervaring die ik heb gehad. dit wil natuurlijk niks zeggen over jou ( kwaaltjes) dus ik hoop dat het snel verdwijnt en zo niet met positief nieuws terug komt....

hou het iig in de gaten ;)

3. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hoi,
    Nou die zwangerschapskwaaltjes komen mij ook bekend voor! Sinds 2 weken ofzo, dacht ook dat ik zwanger was, maar werd vorige week helaas ongesteld. De kwaaltjes zijn er wel nog. Dacht ook al dat het misschien nog van spiraal is.... maar had er nooit echt iets over gehoord, ook niet op Google.

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey loes,

ik denk ook niet dat je het zo zeer moet betrekken op het spiraaltje zelf. maar meer richting het ontpillen kijken. als je dat googled word er een heleboel duidelijk.
    het ontpillen en de verschijnselen van een zwangerschap liggen best wel dicht bij elkaar helaas. maar dat is iets van uit mijn ervaring. de ene dame word wel zo zwanger en de andere ontdekt iedere maand weer een nieuwe kwaal die duid op zwangerschap, maar helaas dan te maken heeft met het hormonen lichaam of juist het ontpillen.

ik zou zeggen laat het lekker over je heen komen, en merk je dat je niet meer ongy word op de dag dat het moet. gewoon lekker testen dan. laat je niet in de maling nemen door je eigen lichaam.
    zoals je hier op het forum wel leest is ieder lichaam ander.

in iedergeval veel succes en ik hoop voor als nog dat het snel raak ik voor je ;)

5. leanne2

leanne2 Niet meer actief

hoi hoi!

meid ik kan je de hand schudden :(
    ik ben er al 2 x voor bij de dokter geweest. ik heb zo'n ongelooflijke pijn gehad links onderin de buik! ben vorig jaar ook gestopt geweest met de pil, toen dus een keer meegemaakt, en nu ik weer gestopt ben (tussentijds weer even half jaar aan de pil geweest) heb ik het weer gehad! echt zo'n pijn he!
    en idd tijdens de seks zo'n onwijze last dat ik het wel uit kon gillen! beide keren kwamen in de tijd rond de eisprong en het voelt alsof er soms met een mes in je buik wordt gestoken. (anders kan ik de pijn niet omschrijven, het is anders dan anders) en zelfs tijdens de stoelgang of fietsen had ik last!

bij mij heeft het dus met ontpillen te maken! echt, alleen al om de lange cyclus die ik ervoor terug gekregen heb vraag ik me af of ik ooit wel weer aan de pil ga ;)

6. meisje90

meisje90 Lid

4 sep 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leanne2,ik herken et ook precies ben nog ma week gestopt met de pil,en heb ook zo pijn,zo erg dat gisteren helemaal ging zweten en bijna flauw viel! Omdat zo pijn heb! Ik moet zeggen dat wel met vlagen heb!vandaag héél erg morgen niks! Myn huisarts zei ook ontpillen en dat niks erg kan wezen! Dat stelde my gerust! Omdat ik al meteen bang was dat er wat fout was!
    Suc6 met alles

Deel Deze Pagina