Eindelijk, vandaag de 37 weken bereikt maar dat helaas wel met de benodigde kwaaltjes. De afgelopen week aardig wat last van een soort menstruatiekramp wat komt en gaat met name in de avond. Met het lopen al een aardige tijd wat indalingssteken maar ook is dat de afgelopen 3 dagen zo dusdanig erg dat ik ofwel heel rustig loop of eventjes moet stoppen. Verder heb je de harde buiken en hoe vies het ook klinkt vandaag voor het eerst een beetje bruine afscheiding. Uiteraard is alles al klaar voor de komst van de kleine meid maar ik vraag me toch af of meer mensen deze kwaaltjes hebben de laatste weken en of dit misschien voortekenen zijn? Heeel graag hoor ik jullie ervaringen
Hoi hoi! Ik ben maar een paar dagen verder dan jij bent, maar ik herken de krampen en de steken wel hoor. Dat herken ik ook (tot nu toe) niet als voortekenen, maar dit is dan ook mijn eerste kindje. Ik heb alleen zelf geen bruine afscheiding, dus wie weet dat het bij jou wel jouw slijmprop is die jij aan het verliezen bent? Dit kan gepaard gaan met bruine afscheiding namelijk. Maar dat hoeft nog niet het begin van de bevalling te betekenen, geloof ik. Duurt lang hè?!
Alle kwaaltjes klinken heel bekend, het indalen, de harde buiken, het stil moeten staan tijdens lopen (ik heb nog een mooie; als ik op m'n zij lig en opsta of omdraai moet heel die buik weer in balans komen, pijn joh!) alleen die bruine afscheiding... Wellicht is er al wat bezig? Want dat herken ik van m'n zwangerschappen niet hoor!
Op de afscheiding na, klinkt het heel bekend! Ik ben woensdag pas 37 weken overigens. Al moet ik zeggen dat na 35 uur voorweeën/indalingsweeën (inhaalactie vanwege de versie?) ik sinds afgelopen dinsdagavond wel een heel stuk beter kan lopen nu. Verder ook wat kleine verschillen in voorkeur qua eten/drinken en ontlasting, wat meer energie en de laatste sprint van de opruimwoede. (wilde ik morgen de flesjes uitkoken, mag ik mn gasfornuis niet meer gebruiken...is een bosch en voor zowel bosch als siemens is een waarschuwing uitgeroepen ivm explosiegevaar, gaskoppeling moet eerst vervangen worden...)
Dat heb ik ook, met die buik die in balans moet komen! Alles aan één kant haha! Maar ik denk dat het met een tweeling nog veel erger is!
Ik ben bijna 37 weken, maar herken wel veel van je kwaaltjes. Voornamelijk de menstruatie krampen heb ik 's nachts en trekken dan door naar m'n bovenbenen. Slecht slapen 's nachts en vroeg wakker steeds. Lopen ging sowieso al wat lastiger, de kleine is ingedaald. En wat meer ontlasting dan normaal, maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
Haha ik heb volgens schatting twee kindjes van normaal formaat in m'n buik zitten, met 34'weken werden ze beiden op 5 pond geschat dus ja die buik is gigantisch!
Vanochtend bij de verloskundige geweest voor gewone controle, mij is verteld dat de bruine afscheiding oud bloed is. Dat kan door niezen dat er een vaatje knapt of persen bijvoorbeeld.. wel super fijn (voor mij dan) dat jullie ook zulke kwaaltjes hebben en dit dus gewoon herkenbaar is..