Hoi meiden ik weet het we zijn vroeg maar we gaan het mijn schoonouders vertellen vanwege de praktische kant ik geregeld naar het zh moet en niet steeds een smoes wil verzinnen ik wil altijd op een speciale manier vertellen dat het zover is en zeker nu omdat ze het niet verwachten maar in de haast heb ik een tut gehaald (kon zo snel even niks anders vinden) nu wil ik die inpakken en een gedichtje erbij doen wie heeft er een idee voor een gedichtje met de inhoud : aankondiging van deze wonderlijke zwangerschap en evt het gebruik van de tut later als de kleine er is? snappen jullie hem nog wie o wie kan mij helpen ben geen held in dichten we gaan er om 5uur al naar toe
ik zou je graag willen helpen maar ik ben flink beroerd in dichten. in elk geval gefeliciteerd!!! misschien kan je op internet wat gedichtjes vinden?
hey caruli ik heb geen gedicht ivm de speen maar wel wat van toepassing is We hebben hm zelf op de babysite staan, je zou hm wel beetje aan moeten passen ---------------------------------------------------------------------------------- Eerst kwam de grote wens , Dat werd een stil verlangen Naar dat ene kleine mensje , Dat we zo graag wilen ontvangen Nu we na 4,4 jaar Medische Malle Molen en 4 vlindertjes dolgelukkig kunnen zeggen : Ook voor ons is nu het begin Is het geluk niet uit te leggen , Als je weet : Er komt een gezin Want na heel wat jaren wachten Word na hoop, verdriet en veel geduld Met dit mensje in gedachten onze grootste wens vervult! -------------------------------------------------------------------------------- Voor familie hadden we : Niet te zien, maar wel aanwezig Hoe hij of zij eruit zal zien Dat houd ons bezig Alles moet nog groeien ik ben nog zo klein! Ben ik alleen of met z'n twee? En zal ik een jongen of een meisje zijn? Nog geen besef van dag of nacht Maar dat geeft niets Papa en mama houden de wacht! Ik blijf nog maar lekker binnen Want in November 2009 Gaat mijn levensavontuur beginnen!
Wij hebben het verteld door ze het boekje Opa en Oma Pluis van Nijntje te geven.. 't kwartje viel gelijk.. Later ging t boekje ook langs mn schoonzusjes en zwagers..
ik ben niet zo goed in gedichten enzow... wij hebben een ehbo pakket gemaakt (eerste hulp bij oppassen) en daar allemaal kleine dingetjes in gedaan. Maar ik wil je van harte feliciteren ben zow blij voor je!!!!!
Heel bijzonder dit grote wonder. Nog .... weken te gaan en dan zuigt hier jullie kleinkind aan. (dat laatste slaat dan op de tut ). Groetjes Anita
we hebben ze een gedichtje gegeven , maar niet met de tut tekst erin hebben maar gezegt dat de tut alvast hun 1e kado is voor de kleine als die straks komt logeren het gedichtje was lieve ... en ... wij willen jullie iets heel liefs en kleins schenken wat zal dat zijn, zien we jullie al denken wel het is met heel veel liefde gemaakt wij denken dat er niet iets mooiers bestaat worden jullie al een beetje nieuwsgierig? jullie zullen nog even moeten wachten rond december kunnen jullie je 5e kleinkind verwachten
Caruli, wat een ontzettend goed nieuws dat je spontaan zwanger bent geraakt!!! Je hebt nog een paar keer gepost in 'ons clubje' om gek van te worden en vind het super nu dit te zien. Enne... Jullie hebben het echt op een hele leuke manier verteld zeg!!! Geniet ervan Liefs Xx
Gedichtjes zijn inderdaad erg schattig Wij willen het op een andere manier vertellen. Ik heb vanmiddag twee mokken gekocht met daarop: voor de liefst opa en voor de liefste oma. Ieder zijn eigen mok Dan nodigen we zijn ouders (die wonen hier om de hoek) uit om een heerlijk kopje thee of koffie te komen drinken. Dat schenken we uiteraard in die mokken en dan maar zien of ze het zien en wat de reacties zijn Zijn ouders wonen in hetzelfde dorp, mijn ouders wonen 255 km verderop. Toevallig zijn we er gisteren geweest, maar we hebben nog even niets gezegd. Als we het aan mijn ouders gaan vertellen, dan weet ik nog niet zo goed hoe we dat gaan doen... Ik denk dat we het eerst aan zijn ouders vertellen, want die zien we wekelijks. De kans dat ze er dan zelf achter komen door iets wat hier in huis rondslingerd oid is dan te groot. En we willen ze het graag op een verassende manier vertellen