Hallo allemaal, ben 1 maand gestopt met de pil (heb maar een half jaar de pil geslikt). Heb nu het idee dat ik zwanger ben maar het schijnen ook ontpilingsverschijnselen te kunnen zijn. Heb maandag een beetje bruinverlies gehad. Heb geen idee hoelang mijn cyclus is maar als ik uitga van 28 dagen (wat ik mij niet voor kan stellen omdat ik voorheen ook een langere cyclus had) kom ik uit op dinsdag. Heb sinds maandag dus bruin verlies gehad en het is nu al over. Ben ik nu ongesteld geweest of zou ik zwanger kunnen zijn. Heb last van stevigere borsten met enorme tepelhoven (raar woord). Deze zijn echt gegroeid dat verbeeld ik me niet. Ben af en toe duizelig en heb een metaalsmaak in mijn mond. Heb vandaag een test gedaan maar deze was negatief. Ik denk dat ik begin volgende week nog maar eens ga testen. Vervelend die onzekerheid. Wie heeft het zelfde gehad en kan mij helpen?
Helaas kan niemand je die zekerheid geven. Het kan zijn dat je zwanger bent en gewoon pas laat positief test. Het kan ook heel goed van het ontpillen komen. Ik zou nog even afwachten en volgende week nog een keer testen. Liefs, Tijgetje