Hai meiden, ik heb het gevoel dat ik een eisprong heb, heb ook positieve ovutesten voor de eerste keer en misschien dat ik daarom oplet op wat ik voel aangezien ik nog nooit me eisprong heb gevoelt! Ik heb al paar dagen rekbar slijm, zeurende rug en buik en pijnlijke tepels. Nu heb ik sinds 3 kwartier hele scherpe steken onderin me buik van links naar rechts en dan soms alleen links en dan soms alleen rechts...helemaal onderin en in me liezen! zou dit me eisprong kunnen zijn? en wie herkent dit? of hoe ervaren jullie de eisprong? Ik was gewoon nieuwschierig dus dacht ik vraag het gewoon, Ben benieuwd naar jullie verhalen! Alvast bedankt!
Haii Debster, Nog helemaal geen reacties dus,.. Zoals je weet had ik nu ook voor het eerst ovulatietesjes. Ik hou al een maand of 2 'symptomen' bewust bij. Nu kon ik me ineens herinneren dat ik met oudjaarsmiddag in de stad liep, en ineens allerlei steekjes voelde in mijn onderbuik. Ik dacht dat het geen ovulatie was, omdat ik al op dag 19 zat, maar nu ik weet dat ik mijn piek pas op dag 17 had, denk ik dat ik vorige maand met die steekjes toch echt mijn ovulatie voelde! Op dit moment heb ik sinds gisterenavond links een soort krampjes gehad. En vandaag al sinds vanmorgen steekjes in mn onderbuikje, scherpe steekjes zoals jij ook zegt. Verder lichte drukkende pijn in m'n onderrug..Ook voelen m'n borsten iets steviger.. Ik denk dat dat symptomen zijn van de eisprong! De slijmmethode gebruik ik niet, want daar wordt ik niet wijs van Heb je hier iets aan ?
ik d8 dat ik het voelde maar achteraf toch niet,doe nu ovulatie testen en maar hopen dat ik mijn ei ontdek
Succes daarmee! Geeft een hoop rust en duidelijkheid als je je ei gevonden hebt, kan ik vertellen hihi.
Ik heb vandaag wel mijn eisprong. En ik vind het eerlijk gezegd geen fijn gevoel. Toen ik net gestopt was met de pil kon ik niet meer lopen van de pijn en wist niet wat er aan de hand was. Ik dokterspost geweest dacht aan blindedarmontsteking, dus ik naar ziekenhuis. Was het mijn eisprong. Zh vertelde mij omdat ik 17jaar de pil geslikt had dat ik hem toen goed voelde. Dus nu is het precies hetzelfde alleen aan de linkerkant. Dus jullie weten wel wat ik na het eten ga doen succes meiden
Ik ervaar mijn eisprong pijnlijk! Zelf heb ik of links of rechts in de buik hevige buikpijn, alleen als ik heel stil zit of lig voel ik niks.. Dit hou een paar uurtjes aan en dan is de pijn verdwenen en dat betekend dat het eitje is gesprongen..
Ik voel hem ook nooit, dus wij klussen gewoon ruim een week lang om de 2 dagen, dan weten we zeker dat we in de goede periode zitten.. Enne succes Hammelientje
Dat zijn al wat meer reacties haha bedankt! Ik denk dus echt dat hem gisteren heb gevoelt, nu is het weg en het heeft 1 uur geduurd die scherpe steek en met zitten en staan enzo! Heb nog wel dat zeurderige weeenachtige ongi gevoel en af en toe pijn met gaan staan of zitten maar denk dat het wel geweest is...
Ik voel mijn eisprong ook niet, maar ik merk het wel aan het slijm wat dan rekbaarder wordt idd. Deze maand ga ik ovulatietesten gebruiken zodat ik zeker weet wanneer mijn piek en eisprong is. Hopelijk krijg ik daardoor een beetje rust en inzicht in wanneer het is. Succes!
Hier ook nog nooit gevoeld. Wel eens steekjes rond die periode maar geen idee of dat de eisprong is. Misschien meer het groeien van ei. Ga denk ik ook maar ovulatietesten kopen om meer inzicht te krijgen. Nog tips waar je die ovulatietesten goedkoop kan kopen? Ik dacht aan www.sensitest.nl of kan het nog goedkoper?
Sensitest had ik ook afgelopen maand, maar het kan veel goedkoper..(vriendlief had ze besteld) Ik heb ze nu van : Home - Zwanger & Kids . Waren snel in huis! Ga ze volgende maand voor het eerst gebruiken. Er is ook ovulatietesten en zwangerschapstesten - 123ovulatietest maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Hoi hoi, ik voel altijd duidelijk mijn eisprong. Ik heb dan gedurende 1 of 2 dagen enorm last van steken aan 1 kant van mijn buik. Daar heb ik dan het meeste last van met zitten, en ook de seks is dan gevoelig... gelukkig doet het geen pijn... Het enige wat me nog niet helemaal duidelijk is: krijg je die pijn als voorbereiding op je eisprong of ís het je eisprong. Als ik terug kijk in mijn cyclus, en ervan uit ga dat je 14/15 dgn na je eisprong ongesteld zou moeten worden, dan is het als voorbereiding op je eisprong... Ik ben benieuwd hoe anderen het ervaren
Haaj! Vandaag voor het eerst deze cyclus gaan testen met sensitest dipsticks. eerder had ik al die van kruidvat gebruikt maar toen teste ik 7 dagen positief terwijl het volgens de bijsluiter maar 2 dagen kon haha.
Ik heb altijd een paar dagen vantevoren buikpijn,net alsof ik ongi moet worden. Meestal op dag 11 zoiets tot de grote dag Bij m'n eisprong voel ik eigenlijk niets maar ik weet precies wanneer ie is. Gewoon een heel raar gevoel,kan het niet uitleggen. Waarschijnlijk is het vandaag zo ver