Wie voelt de in innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Isis26, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoi meiden, ik heb het in m'n eigen topic al gevraagd maar vraag het zo nog maar eens.. ik begrijp er niets van!! Ik heb jullie hulp nodig!! Ik zit nu op 5 DPO (duidelijke eisprong met cb dig en gevoeld) en ik had tot gisteren nergens last van en vanochtend stond ik op met beetje buikpijn. Ik voelde ineens iets lopen en toen ik ging kijken was het een bloeding.. wel gewoon rood.. redelijke hoeveelheid ineens.. terwijl ongi toch altijd met een kleine hoeveelheid rose/bruin begint bij mij..

* Kan dit een innesteling zijn of mag dat bloed niet rood zijn? :(

* Kan dit een mislukte innesteling zijn? Maar dan komt het toch ong 14 dagen later met de ongi naar buiten? :(

* Is dit m'n ongi??? op 5DPO??? Komt toch ong 10-14 dagen na ei?? :(

* Of kan het een vmk zijn??? Maar die komt dan toch ook later?

Ik weet het even niet meer... Wat denken jullie? ervaring? Moet ik nu weer beginnen met tellen cd 1 of is er nog hoop? Iemand ook zo'n hevige innestelingsbloeding gehad?

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik voelde niet zoiets als een steekje of krampen ofzo maar rond 5-6 dpo voelde ik me beide keren veranderen. Ik wéét het dan gewoon. Alsof er een metamorfose over mezelf heenging, ik vind het heel moeilijk om uit te leggen. Ik voel ook zoiets als ik ziek word. Net alsof ik voel dat mijn lichaam hard aan het werk gaat.
    O ja, mijn handpalmen worden ook rood!

3. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Het is heel moeilijk te zeggen, jij kent je lichaam zelf het beste en weet wat je wel en niet herkent tijdens een "normale" cyclus. Een ongi lijkt me sterk, dat zou meestal 2 weken na de eisprong pas komen.
    Er zijn vrouwen die gewoon ongesteld worden terwijl ze zwanger zijn, of wat helder rood bloed verliezen, dus het kan alle kanten op. Ik zou het gewoon afwachten. Tenzij je nu een paar dagen een flinke bloeding hebt, dan lijkt het me (helaas) sterk dat je (nog) zwanger bent...Succes!

4. fatima26

fatima26 Lid

25 mrt 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    zo raar dat iedereen alles anders voelt! het is moeilijk om te vergelijken als je zoveel verschillende zakens leest :(.

ps: ik heb echt ongi kramen :( dus ik denk helaas weer niets voor deze maand :(

5. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
    nee helemaal niet negatief.. ik had namelijk vorige maandag smorgens heel wat krampjes een temperatuursdip en donkerrood slijm dus ik dacht echt dat ik ongesteld ging worden maari k zat nog maar 6 dagen na men eisprong... dag erna was men temperatuur terug hoog..
    en dan 2 daagjes later kreeg ik symptomen.. erg jeukende borsten (zo erg dat ik ze helemaal heb opengekrabt :() en echt al heel veel honger... en men koffie smorgens smaakte me niet.. 6 dagen voor nod dacht ik s'avonds ik had hier van kruidvat 2v5 euro liggen ik ga eens een testje wagen en er kwam een duidelijk lichte streep op! maar normaal had ik dag erna een onderzoek bij gyn omdat ik deze maand echt bijna alle dagen bruinverlies had etc.. dus bij gyn hebben ze enkel bloed afgenomen en daaruit bevestig dat ik al pril zwanger ben. en woensdag moet ik weer bloed laten prikken om te zien of hcg goed stijgt.. nu vandaag heb ik die andere test gedaan en die was al duidelijk vele donker. ik zit nu 3 dagen voor nod. ik wist het eigenlijk al heel snel na men eisprong..

groetjes

6. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
    wat ik ook heel belangrijk vind om te zeggen is dat ik vorige maand leesde over de pre seed op een nederlandse site.. omdat ik nogal last heb van vaginale droogte heb ik die deze maand is geprobeert en ben nu zwanger. ik weet nu niet of het daar aan ligt dat het deze maand wel heeft geholpen maar toch denk ik dat het heel veel heeft gedaan hoor. dus dames waarbij het deze maand mss niet gelukt is en als je wat last hebt van droogte raad ik het zeker aan en tis aangenaam om te gebruiken. lees maar is op hun site. groetjes

Deel Deze Pagina