Sympthomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door baby1985, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hallo dames weet nog niet of ik zwanger ben ga morgen een testje doen maar wie herkent dit? Vorige rondes heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden maar deze x is anders

-rare levendige dromen/nachtmerrie's
    - het ontzettend koud hebben
    - 7 dpo scherpe steek links gehad
    - erg vast slapen

Verder geen rare klachten normaal wel zoals maagzuur zere borsten, krampjes maar nu helemaal niks!

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    En heb je al getest?
    Ik had deze ronde ook minder klachten dan alle maanden daarvoor en nu eindelijk zwanger.
    Dus het kan zo maar.

3. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Die klachten zouden iets kunnen betekenen maar het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houdt. Ik had eigenlijk iedere maand wel iets, dan ging ik weer heel veel eten, dan moest ik om de haverklap plassen, dan had ik weer krampjes en een maand later was ik misselijk... En iedere keer een negatieve test!

Afgelopen periode helemaal geen klachten, ook helemaal niets gevoeld maar zie mijn banner! Na de positieve test ging ik pas echt dingen merken en nu komt er iedere week wel weer wat bij...

Op kwaaltjes kun je vaak helaas niet rekenen maar ik hoop in jou geval dat het natuurlijk gewoon raak is ;) Ik hou het in de gaten :)

4. Yris

Yris Niet meer actief

Heb je al getest? spannend..

5. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Ja zit ook ook nog maar op 10 dpo helaas negatief heb een lf van 12 !!
    Dus denk gewoon ongie te worden hoor!

Deel Deze Pagina