Wie voelt er ook bijna niets

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Binky, 6 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Binky

Binky Lid

19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Hoi Allemaal,
    Ik ben nu ruim 8 weken zwanger maar ik merk echt bijna niks meer van. Ik eet alleen iets minder dan normaal maar verder voel ik niet zoveel. In het begin had ik echt last van mijn buik en rug. Maar dat is nu ook veel minder. Hebben jullie dat ook in deze periode dat alles een beetje minder wordt?

Groetjes Binky

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ik had het ook en nog steeds heb ik niet meer trek endergelijke.
    heel normaal hoor ;)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had in t begin ook weinig kwaaltjes. Wees er blij mee want dan ben je 1 van de weinigen! :) ;)

4. Binky

Binky Lid

19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Bedankt voor jullie reacties. Ja ik begrijp ook wel dat er niet veel zijn die bijna gaan last hebben, maar daarom maak je je soms zo druk en heb je geen zekerheid. Hoe vaak mensen ook zeggen ooohhh wat fijn voor je....Ik zou proberen ervan te gaan genieten :)

Groetjes Binky

5. Madeliefje22

13 apr 2007
    50
    0
    0
    Hi Binky,

Ik heb ook nergens last van. Ja mijn borsten, meer niet. Ik eet ook minder, niet omdat ik misselijk ben, gewoon omdat ik geen zin heb in eten.

Als ik dan hier op het forum lees, misselijkheid, kokhalsen, etc etc dan vraag ik mij ook weleens af... zit het allemaal wel goed.

6. Binky

Binky Lid

19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Hoi madelief22,
    Ja dat is ook zo je hoort veel negatieve dingen dus je denkt al snel waarom heb ik dat niet? Maar leuk om te horen dat er meer mensen zijn met weinig klachten!

Groetjes Binky

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik snap het wel, die klachten zijn de bevestiging dat je zwanger bent. Ben zelf met vlagen beetje misselijk, maar als je je dan goed voelt denk je het is toch nog wel goed...

8. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik heb ook nergens last van soms vraag ik me wel eens af ben ik wel zwanger heb zaterdag getest en was licht positief en zondag weer getest en was VET positief maar ben geen een keer misselijk geweest mijn borsten doen ook niet zo heel erg zeer meer heb alleen nog steeds afentoe ongi krampen verder voel ik me kip lekker en kan woensdag pas naar de dokter voor bevesteging ben zooo bang dat het niet goed zit ben blij als ik 3 maanden ben en wat begin te zien dan weet je dat het goed zit echt erg die onzekerheid maar probeer er wel van te genieten

liefs diane

9. tinneke25

tinneke25 Lid

5 mei 2007
    71
    0
    0
    poetshulp
    west vlaanderen
    hoi meiden

ik heb ook heel weinig symptomen hoor. alleen soms heel moe, af en toe ongi krampen en veel plassen maar voor de rest voel ik niets. alleen men borsten die ronder en voller zijn das al . soms vraag ik me ook af of ik nog wel zwanger ben ? ik ben ook heel onzeker omdat ik al eens zwanger ben geweest, maar ik heb dan een miskraam gehad toen ik 7 weken ver was. ik hoop dat het nu blijft groeien!

groetjes tinne

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    kwaaltjes kunnen ook nog komen zeker als je pas in de 4de week zit! ;) Maar goed hier nog iemand die weinig tot nergens last van heeft. . .

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    heb ook bijna nergens last van. Iets vaker plassen, wel veel honger, maar is niet echt heel vervelend, borsten af en toe wat pijnlijk.
    Moeheid valt reuze mee, al ga ik wel graag zeker een uur eerder naar bed, terwijl ik echt een avondmens ben.

De eerste weken dacht ik dat het na 6 weken wel meer zou worden, maar valt dus reuze mee!

Vraag me ook regelmatig af of alles wel goed is, maar heb vorige week echo gehad en die was ok!

Dus probeer lekker te genieten van je zwangerschap en van het niet hebben van kwaaltjes! (ok, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch)

groetjes Sanneke

12. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hallo allemaal,

ik heb ook (nog) nergens last van. Ook mijn eetlust is normaal. Het is herkenbaar dat sommige meiden hier onzeker van worden. Dat heb ik ook, iedereen is blij voor me dat ik nergens last van heb, maar soms wil ik graag wat meer bevestiging.

Volgende week de eerste echo, ben heel erg benieuwd! Denk dat ik het dan pas echt allemaal kan geloven!

Cu, Mayke

13. Minie79

Minie79 Lid

8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Voor mij geldt hetzelfde. Omdat ik al eerder een MK heb gehad, maak ik mezelf soms gewoon gek. Nog even geduld en dan zien we het op de echo! :)

14. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Hey Minie,
    Ik heb hetzelfde! En ik ben morgen pas 4 weken! Eng he?! 4 juni voor een echo. Pfff kanniet wachten!

Diane,
    Bij jou herken ik ook veel. Leuk (en geruststellend) om te horen.

Als het allemaal goed is, dan maar hopen dat het zo blijft!
    Kan ook heel anders!
    Kim

15. Minie79

Minie79 Lid

8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Ja ik vind het ook heel spannend, Kiemmies. Ik krijg 25 mei de echo.
    Veel succes!

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    @tinneke25 ik weet precies hoe je je voelt.
    bij mijn vorige zwangerschap die in een miskraam eindigde had ik heel veel kwaaltjes.nu...alleen vroeg moe en vollere borsten.ik vraag mezelf ook telkens af of het wel goed zit.mag 1 juni komen voor een echo aan de ene kant wel eng maar aan de andere kant hoop ik dan gewoon te zien dat alles goed is.vind het fijn om te lezen dat ik niet de enige ben hier.
    op naar de 3 maanden ;)
    liefs kristy

17. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Same here: Toen ik de vorige keer zwanger was (miskraam na 9 weken) had ik veel buikpijn en ook eigenlijk best veel bloedverlies.
    Nu s morgens weinig last van borsten, wordt in de loop van de dag meer. Snel moe en licht kramp.
    Vandaag mijn NOD dag. Spannend, blijft toch eng vind ik. Maar ik merk wel dat ik zelf veel rustiger ben!
    Vorige keer kon ik me met moeite stil houden en nu denk ik, komt wel. Raar he?!
    Toch zal 4 juni (eerste echo) wel beetje eng blijven!

18. Anne5

Anne5 Lid

6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Hier alweer bijna op de helft en nog steeds voel ik me niet anders dan bijv. een jaar gelden, niet misselijk, geen ander eetpatroon, hooguit wat meer moe.

19. elledeco5

elledeco5 Lid

23 apr 2007
    29
    0
    0
    Ik heb ook geen last van misselijkheid of buikpijn.
    Ik voel me eigenlijk beter dan anders, hoewel ik snel moe word en ik wel last heb van constipatie. Ik ben blij dat ik niet ziek of misselijk ben want met een fulltime job zou dat haast onhoudbaar zijn.

20. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Hier ook weinig tot geen last ik wacht ook maar op 29 mei dan heb ik ook een echo. Maar afentoe zo onzeker dat ik maar weer een test doe, met als resultaat dat hij steeds dikker positief wordt! hihihi hcg is dus volop aan het steigen.
    Succes voor iedereen

Groetjes jessie33

Deel Deze Pagina