ik had de eerste 7 a 8 weken nergens last van, niet eens pijnlijke borsten. Ik begon me al af te vragen of dit wel goed was. Tot ik in week 8 kwam, van de ene op de andere dag kon ik niets meer eten, de hele dag tegen het misselijke aan. Ik viel zelfs af. Ik kon alleen maar slapen, zo moe was ik, ik dacht echt op mijn werk in slaap te kunnen vallen (ik geef les kun je nagaan) Echt toen ik dacht dat ik het helemaal gehad had, was het in week 11 van de ene op de andere dag over. ik kon weer eten en weer op normale tijden naar bed! dus maak je niet meteen zorgen, ik kreeg pas last vanaf week 8
ik heb nergens last van gehad, nog geen dag misselijk, niks niks niks... het enige wat ik tot nu toe heb gehad en das vorige week begonnen is af en toe een bloedneus...dus ikke blij! zou niet graag ziek zijn...wie wel he? groetjessss
@kimmies:zullen we maar gewoon duimen dat de eerste echo een kloppend hartje te zien is? we gaan er voor
nou ik ben 14 weken en 5 dagen..en heb ook helemaal nergens last van..had alleen tot week 11 last van me borsten, maar dat is nu ook helemaal weg..ben niet misselijk geweest, en verder ook geen veranderingen..dus heb egt 'geluk'!
Ook ik heb nergens last van. Vroeg aan de verloskundige van de week of ik echt wel nog zwanger was. En ja hoor hartje klopte als een gek.. Ze zei dat ik gewoon mazzel had dat ik niks voelde en nergens echt last van had.
Hallo meiden, Ook ik ben een van de gelukkigen die eigenlijk nergens last van heeft. Af en toe rol ik om 21 uur m'n bed in en heb ik wat last van krampen in m'n onderbuik maar dat ik nu kan zeggen wat een kwaaltjes...........nee hoor! Geniet ervan! Liefs Citroentje