Steken

Discussion in 'Zwangerschap' started by mariekebalm, May 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Heb zo'n last van mn onderbuik, net alsof ik vreselijk ongesteld moet worden, net alsof het bijna brandt zeg maar. En lopen gaat ook moeilijk, doet best zeer, zeker met traplopen (hebt de neiging om steeds mn buik te ondersteunen ..) en begin me nu zorgen te maken, is al sinds gisteravond, heb lekker geslapen en ben goed uitgerust...Is dit omdat ze nu meer in het midden ligt dan rechts, waar ze normaal ligt? Of bandenpijn (zo voelt het niet, heb ik volgens mij al wel gehad)? Sorry meiden, schiet éven in de stress....

Marieke

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hoe plas je? kleine beetjes toevallig? blaasontsteking hoeft geen pijn te doen, en voelt altijd anders als wanneer je niet zwanger bent.

in dit soort gevallen altijd even je huisarts of VK bellen. je urine is binnen een paar uur getest. een verwaarloosde blaasontsteking is niet fijn tijdens je zwangerschap.

gewoon even bellen, die stress zit je ook niet op te wachten.

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Daarbij kan dit vroegtijdige weeen opwekken.
    Zou echt even je urine laten testen!

Liefs,
    Duveldraakje

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ah, heb zelf urinetester, ga dit gelijk even doen (krijg je hier van de gyn, hoef je niet langs de dokter als je buikpijn hebt, handig, hè?)

5. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Geen blaasontsteking, maar steken zijn wel minder geworden, denk dat de kleine op mijn blaas drukte of zo...Pfff, is maar raar hoor zwanger zijn. Je maakt je zorgen als je niks voelt en als je dan wel wat voelt is het ook weer niet goed hè ;)

Bedankt voor de reacties!

Marieke

Share This Page