Hoi, Ik ben nu 21 weken en 3 dagen zwanger, bij week 17 voelde ik een soort kriebel, zo'n 2x per week, week 18 niets, week 19 kriebels, elke dag een paar keer. na week 20 voel ik niets meer, het blijkt wel dat de placenta ervoor ligt. de vk geeft aan dat alles oke is, ik vind het alleen wel jammer dat ik nog zo weinig van mijn meisje verneem! wie heeft dit nog meer?
Ik voel vanaf week 26/28 de baby pas goed, ligt idd aan de placenta. Nu voel ik hem erg goed, dus dat gaat bij jou ook nog gebeuren. De placenta houdt veel bewegingen tegen, ik voel nu pas hoe bewegelijk mijn kindje is.
Ik heb ook mn placenta aan de voorkant liggen en voelde ook heel lang niks. Maakte me daar ook wel eens zorgen over. Vanaf een week of 23 voelde ik ´m wel elke dag bewegen, ineens waren de schopjes daar. Vanaf toen voelde ik ´m constant en elke dag. Dus heb nog even geduld, komt allemaal goed! Succes!
Had ik ook. Bij de pretecho met 26 weken werd me ook pas verteld dat de placenta voor ligt. Bij 16 weken dacht ik wat te voelen. Toen pas weer bij ruim 22 weken. Daarna werd 't wel veel duidelijker.
Ik voelde ons beebje ook pas echt duidelijk schoppen vanaf een week of 21/22. Nu voel ik het dagelijks zo ontzettend duidelijk en dat is erg leuk. Je moet je er geen zorgen over maken, want het verschilt ontzettend per persoon vanaf welke week ze hun beebje echt duidelijk voelen. En tijdens je eerste zwangerschap weet je ook nog niet goed hoe het voelt. Dus dan kan het best zijn dat je eerst bij kleine bewegingen denkt dat het wat anders is. Maar over een tijdje zullen de bewegingen krachtig genoeg zijn en dan weet je wel dat het je beebje is.
ik ben nu 23 weken zwanger en ik voel ook niks. Ik heb ook van die wisselende gedachten: is 'ie er nu wel of is het nu af gelopen? ik moet volgende week naar de VK ik hoop maar dat alles goed is met m'n beebje. Groetjes denance
Ik voel de baby nu ook pas echt schoppen met 20 weken, daarvoor was het heel af en toe, nu is hij/zij elke dag aan het trampolinespringen op mn blaas en moet ik om de 15 minuten naar de wc... grrrrm