2 weken terug een fikse buikgriep gehad. Nu weer helemaal beter. Mijn mannen voelen zich verder ook prima en gelukkig geen buikgriep gehad *even afkloppen*
Gek genoeg ben ik altijd op mijn best als de ''r in de maand'' zit! Nu dus ook. In de winter is iedereen om mij heen ziek en heeft last van winterdips, maar ik heb energie voor 10...soms wel 20. Ben benieuwd hoe dat dit jaar is als ik hoogzwanger de winter in ga
Hahahaha er heerst dus echt van alles lees ik. Moet zeggen toen ik net op het schoolplein stond ik ook even de bibbers had en heb het nog niet echt behaagelijk warm, maar als je het weer ook ziet en voelt vergeleken bij afgelopen weekend kan ik me voorstellen dat mensen niet meer weten wat ze aanmoeten.
Ik! Nee echt, nergens last van....heerlijk! Maarrrrr....de r zit pas net in de maand he, ik juich niet te vroeg Elmo
Heet geen Bosi maar meestal zit de r in de namen van de koudere maanden dus ik gok op de r van rillingen En om effe on topic te blijven, ik voel me goed
SeptembeR, oktobeR, novembeR, decembeR, januaRi, febRuari, maaRt,apRil.... De maanden met een R er in, en dat zijn de maanden dat mensen vaker snotterig en min zijn dus dan adviseren ze om meer vitamines te nemen
Hier voelen we ons ook kiplekker! Maar dat was vorige week wel anders. Toen had ik flinke buikgriep en in totaal 1,5 misselijk van geweest. Gelukkig is dat nu ook over.
Ik voel me prima, maar nu slaan virusjes mij ook meestal over. Griep is 15 jaar geleden. Verkoudheid een half jaartje denk ik. (afkloppen!!)
Welke maanden/jaargetuide heerst er eigenlijk buikgriep dan? Want als je op google kijkt zie je vaak winter als er veel mensen op en bij elkaar zitten zeg maar.. Maar ik hoor t juist vaker in de zomer. En wanneer noem je t nou echt een buikgriep? Alleen bij diarree of alleen bij spugen of alleen bij combi?
helaas jammer genoeg zit ik ook in de ziekenboeg Lisa en manlief zijn prima ik zwaar de griep net zelfs me werk voor morgen af gebeld.
Ik las dit topic van de week en dacht afkloppen we zijn allemaal nog fit! Maar dat was niet van lange duur helaas, verkouden, dikke keel, hoofdpijn, ellendig bah!!! Nu maar weer aan de strepsils..