hihihi ik heb ook het idee dat meer mensen kijken maar dat kan ik me ook indenken natuurlijk! Maar mensen vinden het denk ik gewoon leuk om een zwangere vrouw te zien? Net als kinderwagens. Oehh dat had altjd al een aantrekkiingskracht op me om er stiekem in te kijken toen ik nog niet zwanger was en nu ook nog hahaha!
hey meid, ja ik heb dat ook dat mensen me soms aanstaren echt niet leuk soms vooral niet als ze er dan nog opmerkingen over geven! kwas op de estetica beurs met een vriendin, passeren er 2 jonge gasten en 1 meisje hoor ik die ene gast zeggen haar vent zit er verzekers ook in! pff heb er niet op gereageerd! en dan nog eens een meisje die zei tegen haar vriendin amai zo'n dikke buik! precies of mensen het soms niet door hebben dat je zwanger bent! dit weekend in de supermarkt passeert er mij een klein meisje met haar mama en kijkt naar men buik en ze vraagt aan haar mama wat zit er in die madam haar buik? dat vond ik dan wel leuk was best grappig! groetjes
ik kijk zelf ook altijd want ik vind zwangere vrouwen heel erg mooi. ( ik zeg niks hoor) ikzelf ben nu apetrots op mijn dikke buik en geniet er met volle teugen van en iedereen mag ook weten dat ik er trots op ben. natuurlijk heb je ook domme reacties maarja die mensen zijn niet slimmer. ( ik heb ze overigens nog nooit gehad.)
Vind het niet erg als ze naar me kijken maar sommige mensen kunnen op zo'n rara manier naar je kijken dat ik weleens zeg valt er wat te zien ofzo...ze staan je dan echt met grote ogen aan te kijken en dat vind ik dan wel weer vervelend.
Mijn buik begint nu pas echt te groeien en ben van mezelf al redelijk stevig dus je ziet het nog niet heel erg goed. Als ik op mijn werk door de wachtkamer loop zie je van die twijfelende oogjes. En als ik voorbij ben hoor ik ze aan elkaar vragen 'Is zou nou zwanger of gewoon wat aangekomen?!' Vind het wel grappig. Het valt me alleen wel op dat mensen volgens mij denken dat zwangere vrouwen doof zijn. Praten gewoon over je als je er half naast staat. Vind het zelf ook mooi om een zwangere vrouw te zien, dus laat ze maar lekker.