ik ben vandaag bij de gyn geweest en was 2 kilo aangekomen... nou ik kreeg me een preek dat ik geen zoetigheid meer mag eten... en liever ook geen pasta rijs of aardappel of maa rminimaal.. ik ben nu 15 weken.. is dit niet een beetje overdreven van m? sowieso eet ik niet zoveel zeotigheid eigenlijk heleminimaal soms een dropje ofzo of ene hoorntje ijs.. en verder eet ik iets meer als normaal maar ustook wat meer dat heeft ie me zelf voorgeschreven mag bijv niet meer sporten of oefeningen doen. vanwege een operatie die ik had in maart willen ze geen risico nemen.. hoeveel waren/zijn jullie bij gekomen.. en kom ik echt te veel bij? ik weet het nu niet meer..
pffff wat een zeur weet je zeker dat je niet bij een dietist naar binnen bent gelopen nee maar, gewoon lekker eten waar jij je goed bij voelt. vind het ook nogal raar dat je geen/weinig aardappels, rijst of pasta mag. volgens mij was ik bij 15 weken wel 6 kilo ofzo aangekomen, nu nog meer. de verloskundige heeft er nooit commentaar op en ik moet me toch elke keer wegen daar. bij een zwangerschap word je nou eenmaal zwaarder. en 2 kilo is helemaal niet veel
ik ben nu 12 kg aangekomen , mijn vk zei van dat is netjes. snap niet dat je gyn er zo een drama van maakt, als ik om de maand heen moest naar de vk was ik ook steeds 2 kg aan gekomen , 1x zelfs bijna 4.
raar hoor! Ik was eerst afgevallen en zit nu ongeveer 900 gram boven het gewicht wat ik was toen ik zwanger werd (net gewogen, maar heb gister avondlaat veel gegeten hahahaha)
Ik ben nu 3kg bijgekomen, ga vanmiddag horen wat de gyn daar op te zeggen heeft... Maar ik vind 2 kg echt niet veel hoor!
nou ja wat een onzin zeg. wat is nou 2kg?! en als je geen pasta, rijst en aardappels mag eten of in ieder geval zo min mogelijk, wat moet je dan eten? een droge boterham? ik was in ieder geval met 15 weken al meer aangekomen. het ging bij mij juist in het begin superhard met de kg's en ik heb nooit commentaar gekregen. je moet je niet druk maken hoor meid!
Ik vind t ook niet echt veel. Volgens mij was ik toen al iets meer aangekomen. Ik zit nu op bijna 23 weken en ben al 7 kilo aangekomen..... Is dat dan te veel? Ik fiets 4 dagen per week een half uur heen en een half uur terug naa/van mijn werk en ben druk aan de klus in ons nieuwe huis, dus ben actief genoeg, zou je zeggen.. Ik snoep soms wel wat maar niet belachelijk veel (want dan krijg ik toch maagzuur); heb eerder behoefte aan brood en fruit enzo... Is er nu een regel of som die aangeeft hoe het ongeveer 'hoort'?
Ik ben tot nu toe slechts 6 kilo aangekomen. Dit door het vele overgeven en ik eet nu heel erg weinig omdat ik snel vol zit en geen honger heb. Met name het snacken 's avonds op de bank doe ik al 7 maanden niet meer. Mijn man zegt dat ik bij mijn bovenbenen, kont en bovenarmen ben afgevallen. Ik kom er na de bevalling dus slanker uit dan dat ik voorheen was. Ik heb een hele dikke buik en de baby groeit goed daar is niks op aan te merken.
Hey, Ik ben bijna net zo ver als jij en ben tot nu toe zo'n 3 a 4 kilo aangekomen! Dus meer dan jij. Maar moet eerlijk bekennen dat ik wel aardig wat weg snoep de laatste tijd hihi.. Maar VK heeft mij nog niet gewogen verder dus geen idee wat haar commentaar zal zijn. Ik vind zelf dat het wel meevalt.
ik heb geeen idee wat normaal is ik ben nog nooit gewogen bij de verloskundige dat doen ze bij ons niet ik hou het zelf iets in de gaten ik was afgelopen weekend precies 10 kilo gegroeit is dit dan te veel?
wat een zeur. Ben in totaal bijna 24 kilo bij gekomen en me gynaecologe zei altijd dat het gewicht mooi meegroeide! Zolang je beetje gezond doet, niet schuldig voelen hoor! twinny
bij 16 weken was ik geloof ik ook al 16 kilo aangekomen. ik ben enorm hard gegroeid, maar mijn vk heeft me nooit 'bestraffend' toegesproken. kwam ook niet van snoepen, kan er gewoon niks aan doen! heb wel eventueel zwangerschapsuiker beter in de gaten gehouden, maar alle waarden zijn zo perfect, die mogen op een presenteerblaadje! ik denk dat ik inmiddels wel een goede 30 kilo aangekomen ben (heb al een tijdje niet meer op de weegschaal gestaan) en ik kan me er niet meer zio druk over maken. ik snoep momenteel ook iets meer, vind dat ik dat best een beetje verdient heb niet druk over maken hoor!
nou ben blij dit te horen... ik dacht ook dat dat niet veel was maar kreeg een hele preek... alsik zo door zou gaan dat ik dan aan het einde 20-25 kilo aan zou zijn gekomen bla bla bla ik ws bij cailynn ook bijna 25 kilo aangekomen en dat heb ik m ook vertelt zegtie ja is moeilijk eraf te krijgen nouik had alles er in 4 maanden af zelfs 1 kilo minder.. maarja ik denk even checken bij de dames dan ga ik weer lekker verder genieten