wie voelt zich rot??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Guinevere, 17 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    is het normaal dat je af en toe huilbuien hebt en denkt dat het nooit gaat gebeuren, ook al ben je nog maar een paar maanden bezig?

2. Niet meer actief

meis, dat heb ik iedere keer als ik ongesteld word...
    het gaat de hele maand goed, totdat ik een week voor mn nod kom, dan is het stressen tot ik een ons weeg en als het dan zover is ben ik 2 dagen overstuur...

En idd, ik denk dan dat ik nooit zwanger word...

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heel eerlijk gezegt had ik dit bij 3 maanden nog niet :oops:
    Dit kwam echt pas toen ik naar ronde 6 ging ofzo.. Toen had ik daar een paar rondes last van, als ik ongi werd en nu valt het eigenlijk wel weer mee. Gewenning denk ik.

4. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    In vergelijking tot vele anderen hier zijn wij ook nog niet zo heel lang bezig, (ben 01-01-06 gestopt met de pil) maar van de week had ik het ff goed zitten. Was behoorlijk chagerijnig en kon er ff niet meer tegen. Ik heb deze maand ook mijn temp bijgehouden en daar is ook al geen pijl op te trekken.
    Wanneer is het nu een keer raak?
    Probeer over het algemeen juist altijd positief te blijven, maar nu lukt mij dat even niet meer. Sorry hoor meiden, moest even mijn "ei" kwijt. En aangezien deze topic was geopend heb maar de kans gegrepen om het even van mij af te schrijven :rolleyes: .

5. Niet meer actief

Hallo ik voel me rot omdat ik weet dat die vreselijke ongie er weer aan gaat komen! :oops: en teleurgesteld omdat ik echt het gevoel had dat het raak kon zijn maar jammer helaas! :cry: het is niet fijn iedere keer die teleurstelling. We gaan rond 6 al weer in kun je nagaan. :( ik begrijp het ook niet want het voelde zo anders. klussen op de meest vruchbare dagen,enz. Maar ja weer niet raak geschoten. IK voel me rot ja dat klopt.
    Ik weet dat ik positief moet blijven maar ja zit er soms doorheen. Zoals vandaag dus en ben bang dat ik nooit zwanger raak. :cry: maar goed dat is een heel ander verhaal. Het komt wel goed ja maar wanneeer dat weet niemand. groeten jennie72

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik heb e rgeen last van, maar zit pas in ronde drie.
    Ik ben blij dat ik nu twee keer vrij normaal ongi ben geworden, wat betekent dat ontpillen behoorlijk meevalt bij mij.

Ik zie de eerste drie, vier maanden als opstart... Om inzicht te krijgen in mijn regels. Het zou mooi zijn als ik al zwnager ben... En stiekem vind ik het jammer als ik ongi ben geworden. Maar ik denk dat ik er pas rot over voel als ik een paar rondes verder ben...

7. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Deze maand heb ik voor het eerst mijn temperatuur bijgehouden. Helaas is sinds vanochtend de daling ingezet (2 dagen voor mijn nod) dit betekent als ik het goed begrijp dat de ongi dan niet meer lang op zich laat wachten. Ik baal daar natuurlijk echt wel van... mja probeer toch maar zoveel mogelijk positief te blijven en met goede moed ronde 8 in te gaan...

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ach eef het hoort erbij denk ik soms een dipje. Dat is toch met alles zo? Ik bedoel ik heb ook wel eens heeeeelemaal geen zin in mijn werk, en mijn vriend kan ik soms ook wel eens ff niet luchten.

Maar houd de moed erin meid, onze tijd komt ook. En als het dan een poos moet duren laat het dan maar een leuke tijd zijn.

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bij ronde 3 had ik het nog niet. Heb 1 huilronde gehad, dat was ronde 7....nu ben ik een stuk nuchterder, al baal ik natuurlijk ook stevig als ik ongi wordt. Het lijkt idd te wennen, zoals Natasja al zei....
    Komt goed meid!

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Vanaf maand 6 tot maand 12 had ik echt de pest in, huilen humeurig alles wat er maar bijhoort als ik weer ongi werd ! Maar nu ben ik er nuchterder in geworden : zoals de andere al zeiden, beetje gewenning ..

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oeps........vond mezelf ook al overhaast....

Maar goed, samen de beslissing gemaakt dat je er nu echt voor wil gaan.......dan wil je eigenlijk niet dat het zo lang duurt...........

(Komt ook doordat ik niet meer hoef te ontpillen > ben nl. al 3,5 jaar pil vrij. )

Zit pas in de 2e ronde. Ben positief ingesteld, dus wil ook graag positief blijven!
    Gr.

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ik heb dat ook... zit nu in ronde 4 en vrijdag is mijn NOD...ik heb last van mijn borsten, maar niet extreem en continu, ik ben af en toe misselijk, maar ook dit niet extreem en ook niet continu, mijn broer zei zondag: jij gaat niet meer ongie worden, ik zie het!...nu dacht ik..mmmmm laat ik 4 dagen voor mijn NOD eens een testje doen! (nog nooit gedaan!) Maar nee hoor.. staat er duidelijk: NIET ZWANGER!
    Ik baal nu echt heel erg, weet dat het nog vroeg is, maar ben er heilig van overtuigt dat als ik zwanger was geweest, dat die stomme test dat nu ook wel had gezien!
    Steeds die hele week voor me NOD kan ik aan niks anders denken, de rest van de weken gaat goed.. maar die ene week he.. en steeds die teleurstelling.. denk dan ook gelijk.. het gaat ons nooit lukken! Ik baal ervan.. en dan zie ik andere met ronde 8,9 bezig en vind ik mijzelf een zeikerd, maar het idee dat ik nog 5 maanden die teleurstelling krijg.. wil wel eens met iets anders bezig zijn dan met zwanger worden! Maar kan het niet van me afzetten!
    Nou nu maar wachten op mijn duivels he....

13. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hai meiden,

zoals veel meiden al gisteren gezien hebben had ik gisteren mijn dipdag....7e ronde en ongi geworden!
    Ik heb er de hele nacht niet van geslapen..voordat ik ging slapen wist ik het al als ik wakker wordt zijnze er!

Gisteren bij veel meiden de bevestiging gehad dat het echt niet raar is wanneer je er 6 tot 12 maanden over doet en gelukkig ook bevestiging bij verloskundige hier op de site gekregen! Ik heb nu zoiets van al is het niet nu of volgende maand als ik maar zou weten wanneer wel..dan wacht ik daar geduldig op maar helaas zo werkt het niet!

Ik heb alles eruit gegooid en nu weer keihard aan de slag voor deze ronde 8 en zoniet dan keihard naar ronde 9.........

liefs nina

14. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    ik ben nu met de 4e ronde bezig en is odd nog zo lang vergeleken met sommige meiden hier. En ook ik voel me telkens rot en teleurgesteld en telkens neem ik me voor om er minder mee bezig te zijn maar onbewust doe je het toch. en je weet inderdaad gewoon niet wanneer het je zwanger raakt en dat is het ergste. Stel dat iemand zegt over 2 maanden ben je zwanger dan heb je een zekerheid en nu is het gewoon maar afwachten en dat vind ik zelf het ergste. En ben blij dat ik niet de enige ben.

15. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Als ik ongesteld word ben ik weer flink teleurgesteld en kan dan ook best even verdrietig zijn. Maar daarna ga ik al vrij snel weer voor de volgende ronde. Het lijkt inderdaad ook wel of het een beetje "went". Je leert er mee omgaan.... :cry:

Liefs An ;)

16. grummelke

grummelke Actief lid

13 jul 2006
    223
    0
    0
    wij zijn nu al bijna 7 maandjes bezig en toen k 3 daagjes terug ongi werd had ik ook zoiets van pff duurt nu wel erg lang zal er iets mis zijn zat er echt doorheen maarja gewoon door gaan het komt wel goed toch

groetjes grummelke

17. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Zo herkenbaar. We zijn pas net bezig en er is dus nog niets te zeggen. toch was ik erg verdrietig toen ik ongesteld werd. Mijn vriend zei dat we nog alle tijd hebben en dat het binnekort gaat lukken, maar ja, ik kijk naar mijn klok en realizeer me dat de tijd toch tegenwerkt. Ik ben nu 34 jaar en we gaan voor ons 1e kindje.
    Ik herken dat gevoel wel heel goed.

Deel Deze Pagina